Αρχική » Περιεχόμενα » Εκθέσεις » MCE 2008: Εντυπώσεις και εκτιμήσεις Ελλήνων εκθετών

MCE 2008: Εντυπώσεις και εκτιμήσεις Ελλήνων εκθετών

italia thermandiki.jpg

Τις εκτιμήσεις τους σχετικά με τη φετινή διοργάνωση της έκθεσης «Mostra Convegno Expocomfort», αλλά και το αν επιτεύχθηκαν οι στόχοι της συμμετοχής τους σ’ αυτήν καταθέτουν στον «Υ» Έλληνες εκθέτες.
Συγκεκριμένα υποβάλλαμε στους Έλληνες εκθέτες στην MCE τις παρακάτω ερωτήσεις:
1. Ποιες οι εντυπώσεις σας από τη φετινή διοργάνωση της MCE; Μείνατε ευχαριστημένοι ως εκθέτες από άποψη εξυπηρέτησης και προσέλευσης επισκεπτών;
2. Εάν έχετε συμμετάσχει και σε προηγούμενες διοργανώσεις της MCE ή σε άλλες διεθνείς εκθέσεις, ποιος είναι ο απολογισμός σας μέχρι σήμερα από αυτές τις συμμετοχές;
3. Ποιοι είναι οι στόχοι της συμμετοχή σας στη συγκεκριμένη διοργάνωση και σε τι βαθμό πιστεύετε ότι θα ικανοποιηθούν;
4. Με δεδομένο το μεγάλο ανταγωνισμό πιστεύετε ότι τα ελληνικά προϊόντα  στέκονται ισάξια, από άποψη ποιότητας και λειτουργικότητας, δίπλα στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά;
5. Μπορείτε, εάν το επιθυμείτε, να αναφέρετε και άλλα θέματα, σχετικά  με τη συμμετοχή σας στην MCE που δεν περιλαμβάνονται στις παραπάνω ερωτήσεις όπως επίσης και να προβάλλετε με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, κάποια από τα προϊόντα σας που εκθέσατε στην MCE.
Οι απαντήσεις μας δόθηκαν από στελέχη των εταιριών και τις δημοσιεύουμε στη συνέχεια:

italia thermandiki.jpgΘΕΡΜΑΝΤΙΚΗ: Αισιόδοξα μηνύματα
H εταιρία  ΘΕΡΜΑΝΤΙΚΗ ΑΕΕΒΕ, καταξιωμένη στην ελληνική αγορά στους τομείς της θέρμανσης, κλιματισμού  και ηλιακών συστημάτων, με 32 χρόνια συνεχούς ανοδικής πορείας, στοχεύει σταθερά τα τελευταία χρόνια στην προώθηση των προϊόντων της σε Ευρωπαϊκές και Ανατολικές χώρες. Ιδιαίτερη θέση στις Ευρωπαϊκές κυρίως χώρες, κατέχουν οι ηλιακοί θερμοσίφωνες Thermohellas, λόγω της υψηλής ποιότητας κατασκευής τους, της αποδοτικής λειτουργίας τους και των πιστοποιήσεων, που διαθέτουν από  αξιόπιστους φορείς. Εκτός από την έκθεση MCE στο Μιλάνο, η εταιρία  λαμβάνει επίσης μέρος και στις εκθέσεις ISH Φραγκφούρτης, GENERA Ισπανίας, REBUILD IRAQ  Αμμάν Ιορδανίας.
Ο ανταγωνισμός σε όλα τα προϊόντα είναι, ως γνωστόν, σκληρός. Οι απαιτήσεις των πελατών, ειδικά στον τομέα εξοικονόμησης ενέργειας, υψηλές. Τα επίπεδα των τιμών, παρά το συνεχώς αυξανόμενο κόστος παραγωγής, διατηρούνται χαμηλά, ενώ ταυτόχρονα οι οικονομικές δυνατότητες των πελατών, περιορίζονται δραστικά χρόνο με το χρόνο.
Παρόλ’ αυτά τα μηνύματα είναι αισιόδοξα, εάν υπήρχε και η ανάλογη βοήθεια από την πολιτεία στην προώθηση των εξαγωγών, τα πράγματα θα ήταν σίγουρα καλύτερα.

italia maltezos.jpgΜΑLTEZOS: Σημαντικές νέες επαφές
Η φετινή έκθεση υπερτερούσε σαφέστατα της προηγούμενης σε ό,τι αφορά την οργάνωση, τη λειτουργικότητα, αλλά και την εξυπηρέτηση εκθετών και επισκεπτών (άλλωστε είναι ήδη η δεύτερη φορά που η εν λόγω έκθεση γίνεται στο νέο κέντρο στην περιοχή Rho – Pero).
Η προσέλευση επισκεπτών ήταν μεγάλη και όπως και κατά την προηγούμενη διοργάνωση έτσι και τώρα, η Μαλτέζος κατάφερε να πετύχει τους στόχους της μέσω ανεύρεσης σημαντικών νέων επαφών αλλά και ταυτόχρονα ενισχύοντας την καλή της συνεργασία με υφιστάμενους πελάτες της κατά τη διάρκεια της έκθεσης.
Γενικότερα η εταιρία κρίνει πολύ θετικά και είναι ικανοποιημένη από όλες τις συμμετοχές της σε εκθέσεις που λαμβάνουν χώρα στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια. Ο τομέας των εξαγωγών αποτελεί σήμερα σημείο κλειδί για την περαιτέρω ανάπτυξη κάθε ελληνικής εταιρίας, ενώ για τον κλάδο δραστηριοποίησής μας υπάρχει και ικανή τεχνογνωσία αλλά και σημαντική εμπειρία των ελληνικών εταιριών έναντι των αντίστοιχων ευρωπαϊκών.

italia isopipetif.jpg3i ΙSOPIPE: Κατώτερη των προσδοκιών η φετινή διοργάνωση
Η 3i International Innovative Insulation ABE, είναι η μοναδική εταιρία παραγωγής μονωτικού υλικού από συνθετικό καουτσούκ στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, καθώς και ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια στην Ευρώπη, διακινώντας διεθνώς το υψηλής ποιότητας και προδιαγραφών μονωτικό προϊόν με την εμπορική ονομασία Isopipe. Το εμπορικό σήμα Isopipe έχει γίνει πλέον γνωστό και η αξιοπιστία μας στην αγορά είναι αναγνωρίσιμη.
Στις εκάστοτε εκθέσεις στις οποίες λαμβάνουμε μέρος -σημειωτέον ότι στην MCE είμαστε από τους πρώτους συμμετέχοντες (από το ξεκίνημα της παραγωγικής διαδικασίας)- πολλοί επισκέπτες είχαν ως κύριο σκοπό της επίσκεψής τους να συνάψουν μια συνεργασία μαζί μας.
Στόχος κάθε συμμετοχής μας είναι οι εποικοδομητικές συζητήσεις με τους πελάτες/επαφές και η αμφίπλευρη ενημέρωση για τα νέα προϊόντα και τις εξελίξεις πάνω στην εξοικονόμηση ενέργειας.
Προβάλλοντας τη γκάμα των προϊόντων μας με τις καινοτόμες επιλογές για τον επαγγελματία, επιτυγχάνουμε την ενδυνάμωση του ονόματος και του status της εταιρίας, σε κοινό που απαιτεί υψηλές προδιαγραφές και standards.
Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να επισημάνουμε ως απάντηση στο ερωτηματολόγιό σας, ότι η φετινή διοργάνωση της MCE άφησε σκεπτικισμό καθώς το μέτρο των απαιτήσεων και προσδοκιών μας δεν ικανοποιήθηκε, τόσο ως προς τους στόχους της συμμετοχής μας όσο και στα αποτελέσματα αυτών.
Η προσέλευση των επισκεπτών -κατά τη δική μας εκτίμηση- ήταν μικρότερη της αναμενόμενης και το επιχειρηματικό ενδιαφέρον ανεπαρκές.
Δεν θεωρούμε, ότι ο μεγάλος ανταγωνισμός θα μπορούσε να είναι μία αιτία για το μειωμένο ενδιαφέρον που παρουσίασε η έκθεση, καθώς τα προϊόντα μας μπορούν να σταθούν ισάξια και σε αρκετές περιπτώσεις ανώτερα από τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά, έχοντας να επιδείξουμε, εκτός των άλλων, το μοναδικό κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας προϊόν μας Isopipe UV, το οποίο προσελκύει διεθνώς, τεράστιο ενδιαφέρον.

italia interplast.jpgINTERPLAST: Δυναμική για άλλη μια φορά παρουσία
Δυναμική ήταν για ακόμη μια φορά η παρουσία της εταιρίας Interplast κατά τη διάρκεια της Mostra Convegno Expocomfort 2008 στο Μιλάνο.
Η εταιρία παρουσίασε την πλήρη γκάμα των προϊόντων της και των συστημάτων που διαθέτει στην αγορά για την ύδρευση, την θέρμανση και την ενδοδαπέδια θέρμανση.
Επίσης, παρουσίασε δύο νέες σειρές προϊόντων, τους σωλήνες τριών στρωμάτων, πολυπροπυλενίου – αλουμινίου – πολυπροπυλενίου (PP-R Random Type 3) θερμικής αυτοσυγκόλλησης για εφαρμογές ύδρευσης και θέρμανσης σε διατομές από Φ20 – Φ110 με πλήρη σειρά αντίστοιχων εξαρτημάτων και τη νέα σειρά σωλήνων και εξαρτημάτων πολυπροπυλενίου (ΡΡ) με την εμπορική ονομασία Atlas Plus για εφαρμογές κτιριακής αποχέτευσης σε διατομές από Φ40 – Φ160.
Αξιόλογος αριθμός επισκεπτών από την Ευρώπη, τα Βαλκάνια και την Μ. Ανατολή επισκέφτηκαν το περίπτερο της εταιρίας και έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για όλες τις σειρές των παραγόμενων προϊόντων.
Να σημειωθεί ότι όλοι οι σωλήνες της εταιρίας είναι πιστοποιημένοι από τα εγκυρότερα και διεθνώς αναγνωρισμένα ευρωπαϊκά ινστιτούτα ως προς τις μηχανικές τους αντοχές και την καταλληλότητά τους στο πόσιμο νερό. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η εταιρία ήδη κατέχει 22 διεθνείς πιστοποιήσεις από τα γερμανικά ινστιτούτα SKZ, DVGW, MPA-NRW, από το βρετανικό WRAS, το ισπανικό AENOR, το καναδέζικο CSA, το Ουκρανικό SEPRO-KIIVBUD PROEKT, το ρωσικό ELECTROCERT και το κροατικό ZIK.
Η Interplast είναι η πρώτη εταιρία στον κλάδο της που συμμετέχει ανελλιπώς  από το 2000 σε διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού καταφέρνοντας να ισχυροποιήσει την θέση της έναντι του ανταγωνισμό και να δραστηριοποιείται εντονότερα και αποτελεσματικότερα στον εξαγωγικό τομέα.

italia igoumenidis.jpgCHARMEG, ΗΓΟΥΜΕΝΙΔΗΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΥ OE: Η MCE άγγιξε το τέλειο
1. Η διοργάνωση της MCE 2008 άγγιξε κατά την εκτίμησή μας το τέλειο. Η εξυπηρέτηση των εκθετών και των επισκεπτών ήταν σε πολύ ικανοποιητικά επίπεδα. Μικρή παρατήρηση υπάρχει για την κακή χωροθέτηση κάποιων περιπτέρων που δυστυχώς έγινε αντιληπτή αργά από τους διοργανωτές.
2. Για τη Charmeg ήταν η πρώτη συμμετοχή σε έκθεση του εξωτερικού αλλά η πολλοστή σε διεθνή έκθεση. Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι εταιρίες που έχουν να επιδείξουν σημαντικό έργο αξίζει να συμμετέχουν.
3. Οι στόχοι διαχωρίζονται ανάλογα με τους σκοπούς που καλούνται να εξυπηρετήσουν. Για το τμήμα εξαγωγών είναι μιας πρώτης τάξης ευκαιρία να έρθει σε επαφή με υπάρχοντες πελάτες αλλά και να προσεγγίσει νέους. Το τμήμα ανάπτυξης και μάρκετινγκ βγάζει χρήσιμα συμπεράσματα για νέα προϊόντα και τάσεις της διεθνούς αγοράς. Οι προσδοκίες για την επίτευξη των στόχων που αρχικά θέσαμε έχουν αρχίσει να εκπληρώνονται. Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι και συνεχίζουμε το έργο μας.
4. Τα προϊόντα δεν διαχωρίζονται σε Ελληνικά και Ευρωπαϊκά αλλά σε σοβαρά, ποιοτικά και μη. Ένας καταξιωμένος κατασκευαστής που σέβεται το όνομά του παρουσιάζει προϊόντα με λειτουργικότητα, αξιοπιστία και δυνατότητες ανεξάρτητα από τη χώρα προέλευσης. Αυτό κάνει και η Charmeg.
5. H MCE 2008 ήταν η επίσημη πρώτη για μια σειρά προϊόντων της εταιρίας μας. Έτσι τα βλέμματα των επισκεπτών μαγνήτισαν ο ελεγκτής ποιότητας εσωτερικού αέρα DTQ26 και ο ελεγκτής ηλιακών εγκαταστάσεων ULTRA-e που διαθέτει δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης και ελέγχου μέσω Internet.

italiadimco.jpgDIMCO: Αρχή για διείσδυση σε νέες αγορές
1. Η MCE Milan είναι μία διεθνής έκθεση παγκοσμίου βεληνεκούς και μπορεί να θεωρηθεί ως έκθεση-κόμβος όπου δίνεται η δυνατότητα στους εκθέτες να έρθουν σε επαφή με εταιρίες από όλα τα κράτη του κόσμου καθώς και με πολυεθνικές.
Είναι μία έκθεση ιδανική για εταιρίες που αναζητούν να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους στην διεθνή αγορά και σε αγορές του εξωτερικού.
Η εξυπηρέτηση από την πλευρά των διοργανωτών δεν ήταν ιδανική, υστερώντας κυρίως στον διακανονισμό της πληρωμής της συμμετοχής μας όπου υπήρχε μία δυσκολία συνεννόησης του εμπορικού μας τμήματος με το αντίστοιχο τμήμα των διοργανωτών το οποίο έδειξε δείγματα παντελούς ελλείψεως οργάνωσης. Επίσης, ο τομέας που επέλεξαν οι διοργανωτές για το περίπτερό μας ήταν σε γενικές γραμμές ασύμβατος με τα προϊόντα που θέλαμε να προωθήσουμε.
3. Στόχος της συμμετοχής μας στην MCE Milan, ήταν η προώθηση προϊόντων της εταιρίας μας με μεγάλες προοπτικές διείσδυσης σε καινούριες αγορές, σε αγορές κρατών της Ευρώπης και άλλων χωρών. Πιστεύουμε ότι κάναμε μία καλή αρχή προς την κατεύθυνση αυτή και διαπιστώσαμε μεγάλο ενδιαφέρον από μεγάλο αριθμό κρατών του εξωτερικού για τα προϊόντα μας.
4. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος και σκληρός, αλλά πιστεύουμε ότι γίνονται γενναίες προσπάθειες από τις ελληνικές εταιρίες για να σταθούν ισάξια στη διεθνή αγορά και να προωθήσουν με επιτυχία τα προϊόντα τους σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και σε τρίτες αναπτυσσόμενες χώρες όπου οι προοπτικές διείσδυσης στην αγορά είναι ιδανικές.
5. Μας έκανε μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι υπάρχουν πολλές αγορές οι οποίες έχουν ανάγκη τα προϊόντα που προωθήσαμε σε αυτήν την έκθεση και εκδηλώθηκε μεγάλο ενδιαφέρον από εταιρίες του εξωτερικού να μας αντιπροσωπεύσουν στην τοπική αγορά τους. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι όταν προωθούνται καινοτόμα προϊόντα με δεδομένη εγγυημένη ποιότητα, πάντοτε υπάρχουν δυνατότητες διείσδυσης στη διεθνή αγορά.

italia ilional.jpgΗΛΙΟΝΑΛ: Περισσότερες συνεργασίες σε σχέση με το 2006
1. H MCE 2008 είναι η μεγαλύτερη έκθεση στην Ευρώπη για το 2008. Ως εκθέτες όμως δεν είμαστε ικανοποιημένοι από τον αριθμό προσέλευσης επισκεπτών γιατί φέτος το stand της εταιρίας μας ήταν σε όροφο με αποτέλεσμα ο αριθμός των επισκεπτών να είναι μειωμένος.
2. Έχουμε συμμετάσχει στην MCE 2006 η οποία ήταν πολύ καλύτερη για την εταιρία μας, όσο αφορά τον αριθμό των επισκεπτών. Επίσης συμμετέχουμε σε άλλες εκθέσεις στην Ισπανία, Γερμανία, Ρουμανία, Dubai κ.τ.λ.
3. Ο στόχος της συμμετοχής μας στην MCE 2008 ήταν να διευρύνουμε το δίκτυο εξαγωγών μας τόσο στις ευρωπαϊκές όσο και τις τρίτες χώρες. Παρά τη μειωμένη προσέλευση επισκεπτών στην MCE 2008 οι συνεργασίες που συνάψαμε είναι περισσότερες και ποιοτικά καλύτερες σε σχέση με την MCE 2006.
4. Ο διεθνής ανταγωνισμός στα ηλιακά θερμικά συστήματα είναι πάρα πολύ μεγάλος. Το θετικό όμως με την διεθνή αγορά είναι ότι οι πελάτες του εξωτερικού απαιτούν προϊόντα με πιστοποιημένη απόδοση και ποιότητα. Έτσι τα προϊόντα της ΗΛΙΟΝΑΛ που διαθέτουν όλες τις ευρωπαϊκές πιστοποιήσεις ποιότητας και απόδοσης στέκονται ισάξια και καλύτερα δίπλα στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά. Η εμπειρία των 33 ετών που έχει η ΗΛΙΟΝΑΛ στην κατασκευή ηλιακών συστημάτων είναι σημαντικό πλεονέκτημα στον τομέα της τεχνογνωσίας.

italiacosmosolar.jpgCOSMOSOLAR:  Ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση
1. Όπως πάντα η διοργάνωση της MCE ήταν επιτυχής. Ως εκθέτες είμαστε ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση, επικοινωνούμε άμεσα και σε υψηλό επίπεδο με τους διοργανωτές. Η προσέλευση επισκεπτών, σε σύγκριση με τις προηγούμενες διοργανώσεις της MCE, ήταν αρκετά χαμηλότερη ποσοτικά, ενώ ποιοτικά, σε σχέση με τους στόχους της Cosmosolar, ήταν ικανοποιητική.
2. Η Cosmosolar συμμετέχει πάντα στην MCE και σε αρκετές άλλες μεγάλες διεθνείς εκθέσεις. Η αποδοτικότητα μιας συμμετοχής σε μια έκθεση εξαρτάται από πολλές παραμέτρους όπως, τη διεθνή και τοπική απήχηση που έχει η δεδομένη έκθεση, την εμπορική προεργασία από την έκθεση, την επιτυχημένη παρουσία, τη σωστή διαχείριση του κεφαλαίου «επισκέπτες» μετά την έκθεση, την ποιότητα του προσφερομένου προϊόντος, την απορρόφησή του στη δεδομένη χώρα κ.λπ. Κατά γενικές γραμμές ο απολογισμός μας είναι θετικός.
3. Είμαστε παρόντες στην ιταλική και διεθνή αγορά με οργανωμένο δίκτυο εδώ και αρκετά χρόνια και, όπως είναι λογικό, φιλοδοξούμε να καθιερώσουμε το όνομα Cosmosolar, να βελτιώσουμε τα εμπορικά μας δίκτυα και να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας. Ο βαθμός επίτευξης των στόχων αυτών εξαρτάται από εμάς.
4. Τα προϊόντα Cosmosolar, στέκονται ισάξια δίπλα στα ευρωπαϊκά τόσο από άποψη ποιότητας όσο και λειτουργικότητας. Αυτό επιτεύχθηκε με τη συνεχή βελτίωσή τους και την προσέγγιση των ευρωπαϊκών προτύπων στη διασφάλιση της ποιότητας. Δεν μπορώ να μιλήσω γενικώς για τα ελληνικά προϊόντα, αλλά πιστεύω ότι αρκετά από αυτά θα μπορούσαν να σταθούν ισάξια.

italia sammler.jpgSAMMLER: Παρουσίαση νέας σειράς  συλλεκτών
1. Η οργάνωση ήταν απαράδεκτη. Οι διοργανωτές της MCE έδειξαν ότι λειτούργησαν σαν ερασιτέχνες ενώ η επισκεψιμότητα της έκθεσης ήταν ικανοποιητική.
2. Με εξαίρεση την MCE όλες οι υπόλοιπες εκθέσεις που συμμετείχαμε ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες.
3. Ο βασικότερος σκοπός της συμμετοχής μας ήταν η προώθηση και ο δειγματισμός των προϊόντων μας.
4. Σαφέστατα και τα ελληνικά προϊόντα στέκονται ισάξια δίπλα στα αντίστοιχα ευρωπαϊκά. Όμως κατά τη γνώμη μας ο μεγαλύτερος εχθρός εμάς των Ελλήνων κατασκευαστών είναι ο ίδιος μας ο εαυτός.
5. Η εταιρία μας σ’ αυτή την έκθεση παρουσίασε τη νέα σειρά ηλιακών συλλεκτών υψηλής απόδοχης, «Αris». Επίσης δειγματίστηκε το νέο χρωματολόγιο των συλλεκτών καθώς και το νέο μοντέλο οριζόντιου συλλέκτη.

italia sonne.jpgSOL ΕΠΕ: Συμμετοχή σε τρεις διεθνείς εκθέσεις
Ανανεωμένη και με την ματιά της  στραμμένη στην παγκόσμια αγορά η SOL ΕΠΕ ολοκλήρωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία την συμμετοχή της σε τρεις διεθνείς εκθέσεις .
Υλοποιώντας τον σχεδιασμό για την σταδιακή καθιέρωση της εταιρίας σε παγκόσμιο επίπεδο παρουσιάστηκαν  τα νέα μοντέλα ηλιακών θερμοσιφώνων SONNE AKTION.
Το ενδιαφέρον των επισκεπτών επικεντρώθηκε για μια ακόμη φορά  στα χάλκινα δοχεία που κατασκευάζει η εταιρία , στον πρωτοποριακό τρόπο κατασκευής  καθώς επίσης και στα νέα μοντέλα επιλεκτικών συλλεκτών.
Απαντώντας στο ερωτηματολόγιο του «Υ» σχετικά με την Mostra Convegno ο κ. Γιώργος Αποστολίδης παρατήρησε ότι το περίπτερο που του παραχωρήθηκε, όπως άλλωστε και άλλων Ελλήνων εκθετών με ηλιακά, δεν ήταν ό,τι καλύτερο.
Αισθάνθηκα παραπεταμένος μας είπε χαρακτηριστικά. Δεν μπορούσαν να μας βρουν ούτε αυτοί που ήξεραν ότι συμμετέχουμε.
Γενικά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τη συμμετοχή της εταιρίας μας σε διεθνείς εκθέσεις, γιατί μας έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στην ανάπτυξη των εξαγωγών μας.
Ο στόχος μας με τη συμμετοχή μας στη φετινή MCE είναι να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο τις εξαγωγές μας. Πιστεύουμε πως όταν προσπαθεί να κάνεις γνωστή την εταιρία σου στο εξωτερικό, κάποια στιγμή, μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα, θα αποκτήσεις και νέους πελάτες.
Τα ελληνικά προϊόντα και ιδιαίτερα τα ηλιακά, πιστεύουμε ότι είναι απόλυτα ανταγωνιστικά με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.
Η Sol EΠΕ εκτός από την MCE συμμετείχε φέτος από 26 έως 28 Φεβρουαρίου στο ελληνικό περίπτερο του ΟΠΕ στην έκθεση «Genera» στη Μαδρίτη και με την ευκαιρία θα ήθελε να ευχαριστήσει τον Οργανισμό για την αμέριστη συμπαράσταση και βοήθεια που της παρείχε.
Τέλος συμμετείχε και στην Climatherm  2008 όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα της εταιρίας.

italiasolin.jpgΣΩΛΗΝ ΑΒΕΕ: Συμμετοχή για 4η φορά
Είναι η τέταρτη φορά που η εταιρία μας ΣΩΛΗΝ  ΑΒΕΕ συμμετέχει στην έκθεση MCE  όπως και άλλες τόσες φορές στην έκθεση ISH στην Φρανκφούρτη Γερμανίας.
Θεωρούμε ότι οι δύο αυτές διεθνείς κλαδικές εκθέσεις και ιδιαίτερα της Φρανκφούρτης η οποία είναι πιο σημαντική και πιο διεθνοποιημένη είναι πολύ σημαντικές για την προώθηση των προϊόντων μας, πιστεύοντας ότι βοηθούν σημαντικά  να διατηρήσουμε για αρκετά χρόνια μέχρι σήμερα το ποσοστό των εξαγωγών μας στο  40% του τζίρου μας. 
Συμμετέχοντας στις εκθέσεις γενικότερα εξυπηρετούμε με την  παρουσία της εταιρία μας και των προϊόντων της στην Ευρωπαϊκή αγορά, την επικοινωνία και την επαφή μας με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας καθώς και την γνωριμία μας με νέους πελάτες επιτυγχάνοντας νέες επαφές σε χώρες όπως Ανατολική Ευρώπη και Νότια Αμερική. Πιστεύουμε ότι η συμμετοχή μας στις εκθέσεις σε συνδυασμό με την καταξιωμένη ποιότητα των προϊόντων μας η οποία αποδεικνύεται με τα πιστοποιητικά ποιότητας από φημισμένα διεθνή ινστιτούτα, είναι  ένα ισχυρό εργαλείο για τις πωλήσεις μας σε αγορές εκτός Ελλάδος και εξυπηρέτησε ένα ευρύ φάσμα των στόχων μας.
Λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού απαιτούνται ιδιαίτερα μεγάλες οικονομικές θυσίες δεδομένου ότι η χώρα μας δεν συνδράμει όπως συνδράμουν στους ανταγωνιστές μας οι χώρες τους.
Η εταιρία μας έχοντας ως βάση τους πιο πάνω στόχους, χρησιμοποιώντας ως
εργαλείο τις διεθνείς εκθέσεις, πέτυχε να εξάγει σε χώρες όπως Καναδά, Αμερική, Ευρώπη, Κίνα, Μέση Ανατολή, Αφρική και Κύπρο.
Επίσης πετύχαμε να παράγουμε ειδικά προϊόντα για ειδικές αγορές όπως προϊόντα για γεωθερμία και ειδικούς πλαστικούς σωλήνες για ενδοδαπέδια θέρμανση που παγκοσμίως ελάχιστα εργοστάσια παράγουν βάσει των διεθνών προδιαγραφών.