Η ΘΑΡΡΟΣ ΑΕ ΣΤΗΝ PRACTICAL WORLD

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για δεύτερη χρονιά η συμμετοχή της ΘΑΡΡΟΣ Α.Ε. στην διεθνή έκθεση Practical World 2008, που πραγματοποιήθηκε από 9/03/2008 έως 12/03/2008 στη Κολωνία.
Η ΘΑΡΡΟΣ έπειτα από τη συμμετοχή της στην Practical World 2006, η οποία είχε ως αποτέλεσμα την προβολή και τη ανάδειξή της σε ακόμα περισσότερες χώρες του εξωτερικού διευρύνοντας έτσι το πελατολόγιό της, αποφάσισε να συμμετάσχει και φέτος στη διεθνή έκθεση έχοντας και πάλι ικανοποιητικά αποτελέσματα. Λαμβάνοντας μέρος ως εκθέτης παρουσίασε στο περίπτερό της όλες τις κατηγορίες των προϊόντων της και τις εφαρμογές αυτών.
Η ΘΑΡΡΟΣ Α.Ε. ήταν μια από τις 4 ελληνικές εταιρίες που έλαβε μέρος στην διεθνή έκθεση ειδών κιγκαλερίας αντιπροσωπεύοντας έτσι επάξια τη χώρα μας σε μια τέτοια διεθνή διοργάνωση. Με τη συμμετοχή της αυτή, έδειξε ότι μπορεί να συναγωνιστεί μεγάλες και καταξιωμένες επιχειρήσεις του εξωτερικού που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο.
Έχοντας ως κύριο στόχο τη εδραίωση και τη ανάπτυξη της ΘΑΡΡΟΣ Α.Ε. στην Ευρώπη, οι άνθρωποί της υποστήριξαν και φέτος το λανσάρισμα του καρφιού ¨ζουμπόκαρφου¨ και των παρελκομένων του -ζουμπάδες και τσέρκι-, τα οποία χρησιμοποιούνται για την στερέωση καλωδίων σε μπετόν από τους ηλεκτρολόγους και για στερεώσεις πάντως τύπου σωληνώσεων από τους υδραυλικούς. Με την παραγωγή του ζουμπόκαρφου, η ΘΑΡΡΟΣ μπαίνει στην παγκόσμια αγορά του συγκεκριμένου είδους, έχοντας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την άριστη τεχνογνωσία πάνω στην παραγωγή του ζουμπόκαρφου και την ποιότητα κατασκευής του.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου της εταιρίας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά όλα τα είδη των καρφιών της και να ενημερωθούν για τα χαρακτηριστικά και τις εφαρμογές τους.
Επίσης, τους δοθήκαν πρόσπεκτ με τα είδη των προϊόντων καθώς και δείγματα, για να μπορέσουν έτσι να εξακριβώσουν ιδίοις όμασι την ποιότητα που προσφέρει διαχρονικά η εταιρία.
Οι άνθρωποι της ΘΑΡΡΟΣ έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι με τη συμμετοχή στη διεθνή έκθεση Practical World 2008 της Κολωνίας γιατί κατάφεραν να κλείσουν συμφωνίες με εμπορικές εταιρίες του εξωτερικού καθώς και με ανταγωνιστές, αναγνωρίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα της.