Αρχική » Νέα απο Επιχειρήσεις » Ειδήσεις » H «REHAU» Χορηγός του 40ου Συνεδρίου Διαθερμικής

H «REHAU» Χορηγός του 40ου Συνεδρίου Διαθερμικής

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο το 40ό Συνέδριο Διαθερμικής στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή περισσότερων από 100 μελών της.

Η εταιρεία REHAU έδωσε το παρόν ως χορηγός, εκπροσωπούμενη από τον Γενικό Διευθυντή, κύριο Διαμαντή Καραμποΐκη και από στελέχη τμήματος πωλήσεων και τεχνικού τμήματος του τομέα Κτιριακών Εγκαταστάσεων, τα οποία παρουσίασαν τα νέα προϊόντα και τις καινοτομίες του τμήματος.

Παρουσιάστηκαν 5 διαφορετικά συστήματα χαμηλού ύψους για ενδοδαπέδια θέρμανση και δροσισμό κτιρίων, τα οποία είναι κατάλληλα για τοποθέτηση σε νέα κτίρια αλλά και για ανακαινίσεις. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε το νέο σύστημα ενδοδαπέδιας θέρμανσης RENOVA, το οποίο είναι το χαμηλότερο που κυκλοφορεί στην αγορά, ύψους μόλις 21mm.

Περαιτέρω παρουσιάστηκαν τα συστήματα ηχομονωτικής αποχέτευσης RAUPIANO PLUS και από απλό πολυπροπυλένιο, χρώματος γκρι, καθώς επίσης και τo σύστημα ύδρευσης RΑUTITAN, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στον ελκυστικό και μικρών διαστάσεων συλλέκτη ύδρευσης -Smart Link.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έδειξαν οι συμμετέχοντες για τα συστήματα αφύγρανσης-δροσισμού, τα οποία υποστηρίζονται από τον θερμοστάτη Nea και από τους αυτοματισμούς Nea Smart και HC BUS.

Η REHAU διαθέτει συστήματα και λύσεις, που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του πιο απαιτητικού έργου και εγκαταστάτη. Αυτό από μόνο του όμως δεν αρκεί για τη βιωσιμότητα και την εξέλιξη μιας επιχείρησης. Όπως τόνισε ο Γενικός Διευθυντής της REHAU, κύριος Καραμποΐκης, στη σημερινή εποχή που χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη της τεχνολογικής προόδου και της επικοινωνίας, είναι απαραίτητο για κάθε επιχείρηση να γνωρίζει, πώς να προβάλλει τα θετικά της στοιχεία και να προωθεί την διαφοροποίησή της με το σωστό τρόπο.

Ειδικός προσκεκλημένος της εταιρείας REHAU ήταν ο εισηγητής, κύριος Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία της έννοιας των πωλήσεων (Β2Β, Τεχνικές & Διοίκηση), σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας, καθώς επίσης και στο σωστό τρόπο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών, προκαλώντας το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των συμμετεχόντων.

Η εταιρεία REHAU ευχαριστεί τη «Διαθερμική» και όλους όσους συνέβαλλαν στην άρτια διεξαγωγή του συνεδρίου, καθώς επίσης και τους συμμετέχοντες για το ενδιαφέρον που επέδειξαν.

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Ειδήσεις