Αρχική » Νέα Συντηρητών Καυστήρων » Ειδήσεις » «Απεριόριστες οι δυνατότητες του Συνεταιρισμού Πιερίας»

«Απεριόριστες οι δυνατότητες του Συνεταιρισμού Πιερίας»

papalejioy (aristeros kopsimo).jpg

papalejioy (aristeros kopsimo).jpgΔηλώνει ο νέος πρόεδρος του ΣΥΠ Ιωάννης Παπαλεξίου, σε συνέντευξή του στον «Υ»
• Ετοιμάζεται υποκατάστημα στη Λεπτοκαρυά
• Αναβάθμιση εκ βάθρων των εκθεσιακών χώρων

Το στίγμα των προθέσεών του ως προς τις προσπάθειες που πρέπει να γίνουν «για να πετύχουμε ακόμα περισσότερα και να βελτιώσουμε όλα τα μεγέθη του Συνεταιρισμού», μας περιέγραψε ο νέος πρόεδρος του ΣΥΠ, συν. Ιωάννης Παπαλεξίου.
Σε συνέντευξή του στον «Υ», ο νεοεκλεγείς πρόεδρος (30 Απριλίου 2008) του Συνεταιρισμού, δηλώνει ανοιχτός προς κάθε κατεύθυνση προόδου, υπογραμμίζοντας ότι οι δυνατότητες του Συνεταιρισμού είναι απεριόριστες. Κάνοντας δε λόγο για την έναρξη μίας «πιο ανθρωποκεντρικής πολιτικής του ΣΥΠ στις σχέσεις του με τους πελάτες του», υπογραμμίζει ότι ανέλαβε την προεδρία του ΣΥΠ «με αίσθημα ευθύνης», γιατί γνωρίζει, όπως λέει, ότι κάθε προσπάθεια προς το μέλλον είναι ζωτικής σημασίας για το Συνεταιρισμό και τα μέλη του.
«Αυτή η προσπάθεια», πρόσθεσε, «και με τη συμβολή των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου θα πρέπει να διακατέχεται από μία συλλογικότητα για τη βελτίωση και τη διασφάλιση της επιχειρηματικότητας. Εγώ θα είμαι ανοιχτός προς κάθε κατεύθυνση, εφόσον αυτή προσβλέπει στο να πετύχουμε ακόμα περισσότερα, βελτιώνοντας όλα τα μεγέθη της μονάδας μας. Εδώ θέλω να αναφερθώ και στην προηγούμενη διοίκηση και ειδικότερα στον προκάτοχό μου Κώστα Ασλανίδη, που έβαλε τις βάσεις μαζί με τον διευθυντή μας Ιωάννη  Κλιγκόπουλο και όλα τα στελέχη μας, ώστε ο Συνεταιρισμός μας ν’ αλλάξει εικόνα και ρότα προς ένα καλύτερο αύριο».

Οι δυνατότητες του Συνεταιρισμού, με βάση τη σημερινή οικονομική και επενδυτική του κατάσταση, μέχρι πού φτάνουν;
«Οι δυνατότητες που έχουμε ως Συνεταιρισμός ή ως μία εμπορική επιχείρηση, είναι απεριόριστες. Άλλωστε, η εμπορική δραστηριότητα του σήμερα, σε μία συνεχώς μεταβαλλόμενη αγορά, δεν έχει όρια ή φραγές.
Από εμάς και μόνο εξαρτάται το κατά πόσο θα επωφεληθούμε από τις όποιες μας εμπορικές κινήσεις, από εμάς εξαρτάται το πώς θα κινηθούμε και πώς θα τοποθετηθούμε στην αγορά, από εμάς εξαρτάται ποια μέσα και εργαλεία θα χρησιμοποιήσουμε ώστε να διευρύνουμε το μερίδιό μας. Και, βέβαια, από εμάς εξαρτάται η διασφάλιση της μέχρι σήμερα καλής και πετυχημένης πορείας του ΣΥΠ».
Ποια θέση, έναντι των άλλων εμπορικών καταστημάτων του νομού, κατέχει ο Συνεταιρισμός από άποψη τζίρου;
«Ο Συνεταιρισμός ως εμπορική επιχείρηση, έχει, έναντι των άλλων εμπορικών καταστημάτων της πόλης μας, το μοναδικό προνόμιο να φιγουράρει ως το μόνο πραγματικό πολυκατάστημα στον τομέα των ειδών υγιεινής, υδραυλικών, πλακιδίων, επίπλων, θέρμανσης και κλιματισμού. Άρα, αυτό το πλεονέκτημα που έχουμε αποκτήσει μας δίνει το δικαίωμα να είμαστε αισιόδοξοι και ταυτόχρονα περήφανοι ότι ακόμη λειτουργούμε σχεδόν μονοπωλιακά ως προς το εύρος της γκάμας των προϊόντων στην περιοχή μας. Αυτή την πραγματικότητα του σήμερα είμαστε υποχρεωμένοι να την διασφαλίσουμε και να τη διευρύνουμε συνεχώς, ώστε να είμαστε πάντα μπροστά από τον ανταγωνισμό, μπροστά από την εποχή μας. Θεωρώ ότι αυτό το κομμάτι είναι το βασικότερο όλων και η όποια συσσωρευμένη υπεραξία σε φήμη και πελατεία αποκτήσαμε τα τελευταία τριάντα χρόνια πηγάζει  μέσα από την εμπιστοσύνη των πελατών μας αλλά και της συνέπειας που δείξαμε ως επαγγελματίες υδραυλικοί».
Πώς κατανέμεται ο τζίρος του Συνεταιρισμού σε σχέση με τις αγορές των συναδέλφων και των τρίτων;
«Ο συσχετισμός αυτός από χρόνο σε χρόνο μεταβάλλεται προς το καλύτερο και αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μάς αποδέχονται πλέον σε όλες τις εμπορικές συναλλαγές. Βέβαια, στόχος μας είναι και θα είναι, η ακόμη μεγαλύτερη διεύρυνση των λιανικών και χονδρικών πωλήσεών μας προς τρίτους, μιας και αυτό παραμένει ο πρώτος στόχος μιας υγιούς εμπορικής επιχείρησης».
Σε ποιες ακόμα κινήσεις, κατά τη γνώμη σας, πρέπει να προβεί ο Συνεταιρισμός για προσελκύσει νέους πελάτες;
Οι κινήσεις αυτές έχουν δρομολογηθεί. Σας αναφέρω για την απόφαση που πήραμε ν’ ανοίξουμε υποκατάστημα στην Λεπτοκαρυά Πιερίας, δίνοντας περισσότερη ώθηση σε μια περιοχή που έχει έντονη οικοδομική δραστηριότητα με μεγάλα ξενοδοχεία, εκατοντάδες ενοικιαζόμενα δωμάτια και παραθεριστικές κατοικίες.
Στο πνεύμα αυτών των αλλαγών και επενδύσεων, ανακαινίσαμε ριζικά τον εκθεσιακό μας χώρο, ποντάροντας με αυτή την κίνησή μας να προσελκύσουμε νέους πελάτες υψηλού οικονομικού ενδιαφέροντος.
Σήμερα προχωράμε και σε μια δεύτερη μικρής κλίμακας κίνηση, αναβαθμίζοντας στον πάνω όροφο την έκθεση των πλακιδίων δαπέδου και παράλληλα δημιουργούμε και μια έκθεση για τους εργολάβους – ξενοδόχους. Απ’ ό,τι βλέπετε, κάνουμε όλες τις απαραίτητες κινήσεις ώστε ο Συνεταιρισμός να είναι πάντα επίκαιρος, σύγχρονος και αποδοτικός».
syp 1.jpgΚαι με την αύξηση του αριθμού των μελών του Συνεταιρισμού, τι γίνεται; Εξακολουθούν τα πράγματα, όπως και σε άλλους συνεταιρισμούς να είναι δύσκολα;
«Η προσέλκυση νέων μελών ήταν η μοναδική μας αστοχία ως διοίκηση και δύσκολα πιστεύω θα μπορέσουμε να ανατρέψουμε αυτό το κλίμα, μιας και δεν εξαρτάται από εμάς.
Οι λόγοι, απ’ ό,τι αντιλαμβάνομαι, είναι πρωτίστως οικονομικοί (βλέπε μεγάλες μερίδες) και δευτερευόντως το ότι οι πιο πολλοί υδραυλικοί εκτός συνεταιρισμού έχουν δημιουργήσει ήδη πελατειακές σχέσεις με άλλα μικρά καταστήματα της πόλης μας και φοβούνται ή έχουν αναστολές να έρθουν σε ρήξη με αυτά για να μη χάσουν τις όποιες εργολαβίες παίρνουν.
Στόχος μας βέβαια παραμένει η εγγραφή νέων μελών και πιστεύω ότι θα βρούμε τον τρόπο να τους προσεγγίσουμε».
Για ποιους λόγους κάποιος, πρέπει να εμπιστευθεί το ΣΥΠ για τις αγορές του;
«Οι λόγοι είναι τόσο απλοί και όμως τόσο σοβαροί για τον κάθε υποψιασμένο πελάτη του σήμερα. Τιμές – ποιότητα – εγγύηση και συνέπεια αποτελούν τους κυρίαρχους λόγους για την επιλογή του Συνεταιρισμού μας και προπαντός η μακροχρόνια εμπιστοσύνη που κερδίσαμε μέσα στο χρόνο. Και να μη ξεχάσω να ξανατονίσω ότι λειτουργούμε και είμαστε αποδεκτοί ως το μοναδικό πολυκατάστημα της περιοχής μας που πλέον θεωρείται από τους φίλους μας ως το μαγαζί τους».
Με τι τζίρο έκλεισε τη χρήση του 2007 ο Συνεταιρισμός; Ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας για το τρέχον έτος;
«Το 2007 κλείσαμε με τζίρο πάνω από 5 εκ. ευρώ, υπερκαλύπτοντας κατά πολύ το στόχο μας. Αυτό μας δίνει την ελπίδα ότι και φέτος, που προμηνύεται να είναι μια δύσκολη χρονιά, θα μπορέσουμε τουλάχιστον να διατηρήσουμε τον τζίρο στα ίδια επίπεδα».
Tο σήμα «υδρώ» βοήθησε το Συνεταιρισμό στην αύξηση των πωλήσεών του;
«Το υδρώ ως λογότυπο βοήθησε γενικότερα τόσο εμάς όσο και τους πελάτες μας να δούμε τις διαπροσωπικές μας σχέσεις από μία άλλη σκοπιά.
Ήταν το έναυσμα για μια άλλη εποχή στην εικόνα του Συνεταιρισμού, ένα εναρκτήριο λάκτισμα για αναδιάρθρωση σε όλους τους τομείς, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Ήταν η αφορμή να ξεφύγουμε από το «στενό» συνεταιριστικό πνεύμα που μας διακατέχει όλους, ήταν η αφορμή της σταδιακής ολικής αναβάθμισης του καταστήματός μας. Στόχος μας πλέον είναι η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού μας, με μοναδικό γνώμονα την ανάπτυξη και διατήρηση μιας μακροπρόθεσμης σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη.
Στα πλαίσια αυτά, ο Συνεταιρισμός θα εφαρμόσει μια νέα πολιτική που θα προσανατολίζεται αποκλειστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του μέσα από την παροχή κορυφαίων και πρωτοποριακών υπηρεσιών, αντάξιων της υψηλής ποιότητας και της υποδειγματικής αξιοπιστίας που χαρακτηρίζουν τα προϊόντα μας. Οι πελάτες μας δέχτηκαν με απόλυτη ικανοποίηση την πανελλαδική διαφημιστική καμπάνια του «υδρώ» της ΠΟΣΕΥΔ, μιας και παραπέμπει σε αλυσίδα καταστημάτων πανελλαδικής εμβέλειας, προσθέτοντάς μας κύρος και σοβαρότητα. Παράλληλα μας υποχρεώνει σε μια πιο ανθρωποκεντρική πολιτική με στόχο και δέσμευση την ανάπτυξη και διατήρηση άριστων εποικοδομητικών πελατειακών σχέσεων, ώστε να διασφαλίζεται όχι μόνο η μακροχρόνια εμπιστοσύνη του πελάτη, αλλά και ο ενθουσιασμός του, υπερκαλύπτοντας έτσι τις προσδοκίες του.
Έπ’ ευκαιρίας στέλνω και ένα μήνυμα στη διοίκηση της ΠΟΣΕΥΔ να υιοθετήσει μία πιο έντονη αναπτυξιακή πορεία στις υποδομές της (όπως την on line σύνδεση των καταστημάτων με τα κεντρικά, τη διεύρυνση των προϊόντων, τη δημιουργία δικών μας brandname σε προϊόντα)».

syp 2.jpgΕντυπωσιακή η ανακαινισμένη έκθεση
Εντυπωσιακή και στα πρότυπα του σήμερα, η ανακαινισμένη έκθεση ειδών υγιεινής του Συνεταιρισμού Πιερίας.
Τα εγκαίνια της έκθεσης έγιναν στις 12 Απριλίου, παρουσία των μελών, των τοπικών αρχών, προμηθευτών και φίλων πελατών του ΣΥΠ.
Η έκθεση καταλαμβάνει χώρο 400 τ.μ., ενώ η ανακαίνισή της στοίχισε περίπου 200.000 ευρώ.
Οι παρευρισκόμενοι εξέφρασαν το θαυμασμό τους για την έκθεση, η οποία αποτελεί πρότυπο, όπως και η γενικότερη λειτουργία του Συνεταιρισμού για το νόμο.