Αρχική » Περιεχόμενα » Συνεντεύξεις » CLIMATHERM 2012: Μήνυμα αισιοδοξίας, κόντρα στον καιρό, για όσους επιμένουν να βλέπουν μπροστά

CLIMATHERM 2012: Μήνυμα αισιοδοξίας, κόντρα στον καιρό, για όσους επιμένουν να βλέπουν μπροστά

kyveri-porttr

Συνέντευξη στον «Υ» της κ. Σούλας Κυβέρη – Κεσμετζή, επικεφαλής της εταιρίας PROJECT διοργανώτριας της έκθεσης

kyveri-porttr«Μεταφέρουμε μήνυμα αισιοδοξίας, πηγαίνοντας κόντρα στον καιρό. Επιθυμούμε την αναζωπύρωση ενός διαφορετικού μοντέλου ανάπτυξης, όπως απαιτεί η κοινωνία μας, μέσα από τις ανθρώπινες δημιουργικές επαφές, με ανταλλαγή απόψεων και ιδεών»…
Αυτό επισημαίνει μεταξύ άλλων η κ. Σούλα Κυβέρη – Κεσμετζή, επικεφαλής της εταιρίας PROJECT δίνοντας το στίγμα της Climatherm 2012 που θα πραγματοποιηθεί από 1 έως 4 Μαρτίου στο εκθεσιακό κέντρο “METROPOLITAN EXPO”, στο διεθνές αεροδρόμιο Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος».
Η έκθεση Climatherm εδώ και 22 χρόνια διαμορφώνει το επιχειρηματικό τοπίο στους τομείς των θερμοϋδραυλικών εφαρμογών, του κλιματισμού, του φυσικού αερίου και υγραερίου, της βιομηχανικής ψύξης και της ηλιακής ενέργειας. Στις τελευταίες διοργανώσεις προστέθηκαν στους εκθέτες και επιχειρήσεις που καλύπτουν όλο το φάσμα της «πράσινης ενέργειας».

Η κ. Κυβέρη – Κεσμετζή στη συνέντευξή της στον «Υ» καταθέτει τη συνταγή που έκανε την Climatherm την κορυφαία έκθεση του χώρου. Βασικό συστατικό αυτής της συνταγής, όλα αυτά τα χρόνια, ήταν: Η κάθε Climatherm να είναι καλύτερη από την προηγούμενη.

Κυρία Κυβέρη, η έκθεση Climatherm κατά κοινή ομολογία, εδώ και 22 χρόνια, έχει γίνει σημείο αναφοράς όλων όσοι ασχολούνται με οποιονδήποτε τρόπο με τις θερμοϋδραυλικές εφαρμογές, την ψύξη, τον κλιματισμό και το φυσικό αέριο. Ποιες ήταν οι συνιστώσες που καταξίωσαν την Climatherm ως τη σημαντικότερη έκθεση σε αυτό τον χώρο;
Πριν απαντήσω στο ερώτημά σας, θέλω να ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά τον «Υδραυλικό» για τη φιλοξενία αυτής της συνέντευξης στις σελίδες του και για τη στήριξή του στην Διεθνή Έκθεση Climatherm 2012. Είμαι σίγουρη, κι αυτό ας μην ακουστεί αλαζονικό, ότι η πλειονότητα των αναγνωστών του «Υδραυλικού», γνωρίζουν πολύ καλά την Climatherm.
Αυτό που ίσως δεν θα θυμούνται είναι ο στόχος που είχαμε βάλει από την πρώτη Climatherm, εδώ και σχεδόν 22 χρόνια: Κάθε Climatherm να είναι καλύτερη από την προηγούμενη.
Το είχαμε τονίσει το 2010, το λέμε και τώρα.
Παρ’ όλες τις αντιξοότητες που αντιμετωπίζουμε εξαιτίας των δυσμενών οικονομικών συνθηκών στη χώρα μας αλλά και σε όλο τον κόσμο, οφείλουμε όλοι να κάνουμε το καλύτερο.
Η βελτιστοποίηση της οργάνωσης, ο σεβασμός στους εκθέτες και στους επισκέπτες, καθώς και η άριστη συνεργασία με τις εταιρίες που πιστεύουν στην Climatherm, είναι οι παράγοντες που μας οδήγησαν στην πρώτη θέση της προτίμησης του κλάδου. Επισκέπτες και συμμετέχοντες γνωρίζουν καλά ότι κάθε Climatherm είναι και μια ζωντανή και δημιουργική γιορτή επικοινωνίας ανάμεσα σε πρωτοπόρες επιχειρήσεις και στο πιο δυναμικό κομμάτι της αγοράς (τεχνικοί, επιστήμονες, απαιτητικοί καταναλωτές). Αν πάρουμε υπ’ όψη μας όλα αυτά, τότε η καταξίωση που αναφέρατε είναι φυσικό επακόλουθο.
Από τις δυο προηγούμενες διοργανώσεις, στους εκθέτες προστέθηκαν εταιρίες και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειες (ΑΠΕ). Πως προδιαγράφεται η συμμετοχή αυτού του τομέα στην Climatherm 2012;
climathermΤο κόστος της παραμέλησης του πλανήτη καθιστά ολοένα και πιο επιτακτική την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος. Οι κλιματολογικές αλλαγές εμφανίζονται αμείλικτες και αναγκαστικά επιβάλλουν τη μείωση των «ρυπογόνων» ενεργειών. Αυτό είναι κάτι που γίνεται φανερό σήμερα και θα ενταθεί με ραγδαίους ρυθμούς στα επόμενα χρόνια. Οι επενδύσεις στη λεγόμενη «πράσινη ενέργεια» – φωτοβολταϊκά, ηλιακή – αιολική ενέργεια κ.λ.π. αυξάνονται συμβαδίζοντας με τις αυξημένες ευαισθησίες και απαιτήσεις του κοινού για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Η Climatherm 2012 θα δώσει και πάλι κυρίαρχο λόγο στις ανάλογες προτάσεις και οι εταιρίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, θεωρούν την Climatherm, το «φυσικό» χώρο για την προβολή και προώθηση των προτάσεών τους. Στην Climatherm 2012 όμως, οι επισκέπτες θα μπορούν να έρθουν σε επαφή και με κατηγορίες προϊόντων σχετικές με κλιματισμό, θέρμανση, εξαερισμό, βιομηχανική ψύξη, φυσικό αέριο και υγραέριο, ύδρευση, αφαλάτωση και πολλές νέες και πρωτοποριακές τεχνολογίες και λύσεις.
Ποιες είναι, γενικότερα, οι προοπτικές για τις εκθέσεις στο χώρο της ύδρευσης, θέρμανσης, κλιματισμού και ενέργειας μέσα στις συνθήκες που δημιουργούνται από την παγκόσμια οικονομική κρίση;
Η παγκόσμια οικονομική κρίση, είναι και Ελληνική «κρίση». Ελπίζουμε όμως κι ότι θα αποτελέσει μια ευκαιρία να διορθώσουμε λάθη και παραλήψεις δεκαετιών. Να αποφασίσουμε να λειτουργούμε με όρους σύγχρονης κοινωνίας και όχι αποκλειστικά ατομικού συμφέροντος. Να δώσουμε και πάλι αξία στα σημαντικά κι αυτά που δεν πρόκειται να σταματήσουν να αποτελούν αναγκαίες συνθήκες για την ύπαρξή μας σαν προηγμένης κοινωνίας, όπως θέλουμε να είμαστε και να λεγόμαστε.
Το περιβάλλον, το νερό, το κλίμα, η θέρμανση, η ενέργεια είναι πράγματα που μπορεί να αλλάζουν μορφή, αποτελούν όμως κομμάτια της καθημερινότητάς μας. Μπορεί να δημιουργούνται νέα υλικά, νέες τεχνολογίες να παρουσιάζονται και νέες προοπτικές να εμφανίζονται.
Η κρίση δείχνει ακόμη τα δόντια της, τόσο στην Ευρώπη όσο και σε όλο τον κόσμο.
Στην Ελλάδα αντιμετωπίζουμε πραγματικά δύσκολα προβλήματα. Ελπίζω όμως ότι αυτά τα προβλήματα μπορούν να ξεπεραστούν και να βγούμε από τη δύσκολη αυτή περίσταση πιο δυνατοί, πιο υπεύθυνοι και πιο ώριμοι.
Πιστεύω ότι εμείς οι έλληνες έχουμε αποδείξει και την τόλμη μας και την ευφυΐα μας αλλά και την πίστη μας να ξεπερνάμε τα δύσκολα.
Το 2010, η Climatherm παρουσίασε 260 εκθέτες σε 45.000 επισκέπτες. Και τότε είχαμε κρίση. Και τότε όμως υπήρχαν πεισματάρηδες –με την καλή έννοια– επιχειρηματίες που βλέπανε κι εξακολουθούν να βλέπουν μπροστά.
Η Climatherm 2012 μπορεί να αποτελέσει μοχλό ενίσχυσης και προώθησης για πολλές επιχειρήσεις που είναι αποφασισμένες να ξεπεράσουν τα προβλήματα του σήμερα και να πάρουν μια καλύτερη θέση σ’ ένα αύριο που θα είναι ουσιαστικά καλύτερο.
Εμείς στεκόμαστε στο πλευρό τους με την ελπίδα και την πίστη ότι οι καλύτερες μέρες δεν έρχονται από μόνες τους αν εμείς δεν δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες.
Η Climatherm 2012 διοργανώνεται στο νέο εκθεσιακό κέντρο «Metropolitan Expo» που βρίσκεται στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ποια είναι τα βασικά στοιχεία αυτής της απόφασης;
Πάντα βασικός κανόνας των επιλογών μας είναι να παρουσιάζουμε ότι καλύτερο για την Climatherm και κατά συνέπεια για τους εκθέτες και τους επισκέπτες της.
Το «Metropolitan Expo» βάσει των ευρωπαϊκών προδιαγραφών του, είναι το καταλληλότερο εκθεσιακό κέντρο που εξυπηρετεί πλήρως τις ανάγκες και υψηλές απαιτήσεις μιας διεθνούς έκθεσης όπως η Climatherm.
Yπάρχει εύκολη πρόσβαση και δωρεάν parking για όλους. Αυτά όλα είναι θετικά για την διεθνή έκθεση Climatherm 2012.
Εδώ θέλω να πω, ότι μεταφέρουμε μήνυμα αισιοδοξίας, πηγαίνοντας κόντρα στον καιρό. Επιθυμούμε την αναζωπύρωση ενός διαφορετικού μοντέλου ανάπτυξης, όπως απαιτεί η κοινωνία μας, μέσα από τις ανθρώπινες δημιουργικές επαφές, με ανταλλαγή απόψεων και ιδεών.
Θέλουμε και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε γι’ αυτό, ώστε η Climatherm 2012 να αποτελέσει τόπο συνάντησης των πιο δυναμικών επιχειρήσεων με το κοινό τους και χώρο μεταλαμπάδευσης τεχνογνωσίας μέσα από παλιές και νέες συνεργασίες.
Ποια μέτρα θα πάρετε για την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση τόσο των επισκεπτών όσο και των εκθετών κατά τη διάρκεια της έκθεσης;
Μέχρι τώρα δεν είχαμε κανένα σοβαρό πρόβλημα εξυπηρέτησης, τόσο των εκθετών όσο και των επισκεπτών. Οι συνεργάτες μας διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία, είναι γνώστες των αναγκών και των απαιτήσεων μιας διεθνούς έκθεσης σαν την Climatherm, και είναι απολύτως ικανοί να χειριστούν κάθε κατάσταση. Η συνεργασία του τεχνικού προσωπικού και όλων των συνεργείων με τους εκθέτες είναι πάντα υψηλού επιπέδου.
Οι επισκέπτες θα βρουν άνετο parking και ο σχεδιασμός τόσο της έκθεσης όσο και του ίδιου του εκθεσιακού κέντρου, θα καθοδηγεί τους ενδιαφερόμενους εκεί που θέλουν. Θα υπάρξουν επίσης και πούλμαν στους σταθμούς του Μετρό και του Προαστιακού «Κορωπί» και «Αεροδρόμιο», για δωρεάν μεταφορά επισκεπτών προς και από το εκθεσιακό κέντρο. Τα εστιατόρια και τα μπαρ του «Metropolitan Expo», αποτελούν ιδανικούς χώρους για διάλειμμα, κουβέντα και φρεσκάρισμα. Οι χώροι είναι ασφαλισμένοι, ελεγχόμενοι και υπάρχει επαρκέστατο προσωπικό ασφαλείας.
Ποιες ενέργειες έγιναν ή θα γίνουν για τη διαφημιστική προβολή της έκθεσης;
Η προβολή της διεθνούς έκθεσης Climatherm 2012 θα είναι όπως και κάθε φορά, δυναμική. Εξάλλου η διαφημιστική καμπάνια έχει ήδη ξεκινήσει από το 2010 με καταχωρήσεις τόσο στον έντυπο όσο και στον ηλεκτρονικό ημερήσιο, περιοδικό και τεχνικό Τύπο και έκτοτε συνεχίζεται.
Φυσικά το πρόγραμμα περιλαμβάνει και την υπαίθρια διαφήμιση, τις διαφημίσεις σε ΜΜΕ και Μέσα Μεταφοράς (taxi) και θα ολοκληρωθεί με παράλληλη ραδιοφωνική και τηλεοπτική κάλυψη.
Ας μην ξεχνάμε, ότι σε κάθε διοργάνωση της Climatherm τα υψηλά νούμερα των εμπορικών επισκεπτών της, οφείλονται και σε αυτήν την εντατική προσπάθεια και προβολή.
Τι σηματοδοτεί το σύνθημα της διαφημιστικής καμπάνιας της Climatherm 2012: «Σε έναν κόσμο που αλλάζει οι πρωτοπόροι είναι εδώ»;
Ο κόσμος μας αλλάζει, παλιές νοοτροπίες και πρακτικές δεν μπορούν να απαντήσουν στα επιτακτικά προβλήματα του σήμερα. Όποιος θέλει να προχωρήσει, πρέπει να υπερβεί τις παλιές λύσεις, να ξεπεράσει τους φόβους που γεννάει η καινούρια μέρα. Γι’αυτό και θέλουμε η κάθε Climatherm να είναι καλύτερη από την προηγούμενη, να νικάει τις αδυναμίες της και να προχωράει μπροστά, να είναι με τους πρωτοπόρους.
Θέλουμε τη βοήθεια όλων των επιχειρήσεων που μας εμπιστεύονται εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες. Μαζί τους θα μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις και, γιατί όχι, να τις προλάβουμε και να βγούμε νικητές.
Από τις φιλόξενες σελίδες του «Υδραυλικού» θέλω για μια ακόμα φορά να ευχαριστήσω όσους μας πιστεύουν και μας στηρίζουν.
Και μαζί μ’ αυτούς και τον «Υδραυλικό» που μας τιμά και μας στηρίζει εδώ και πολλά χρόνια.