40η MCE στο Μιλάνο: Iκανοποιημένοι από τη συμμετοχή τους δηλώνουν οι Έλληνες εκθέτες

Παρά την κρίση, η ελληνική παρουσία ήταν σημαντική και φέτος στην 40η Mostra Convegno Expocomfort (MCE). Συμμετείχαν 19 εταιρίες από τις οποίες οι 12 απάντησαν στο παρακάτω ερωτηματολόγιο που τους αφήσαμε, κατά την επίσκεψή μας στο περίπτερό τους.

1. Ποιες οι εντυπώσεις σας από τη φετινή διοργάνωση της MCE. Μείνατε ευχαριστημένοι ως εκθέτες από άποψη εξυπηρέτησης και προσέλευσης επισκεπτών;
2. Eαν έχετε συμμετάσχει και σε προηγούμενες διοργανώσεις της MCE ή σε άλλες διεθνείς εκθέσεις, ποιος ο απολογισμός σας μέχρι σήμερα από αυτές τις συμμετοχές;
3. Ποιοι είναι οι στόχοι της συμμετοχής σας στη συγκεκριμένη διοργάνωση και σε τι βαθμό πιστεύετε ότι θα ικανοποιηθούν συγκριτικά με προηγούμενες συμμετοχές σας;
4. Με δεδομένο το μεγάλο ανταγωνισμό πιστεύετε ότι τα ελληνικά προϊόντα στέκονται ισάξια, από άποψη ποιότητας δίπλα σε αντίστοιχα άλλων χωρών;
5. Κατά τη γνώμη σας η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση επηρέασε τη φετινή διοργάνωση της MCE;
6. Μπορείτε, αν το επιθυμείτε να αναφέρετε και άλλα θέματα σχετικά με τη συμμετοχή σας στη MCE που δεν περιλαμβάνονται στις παραπάνω ερωτήσεις, όπως επίσης και να προβάλλετε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά προϊόντων που εκθέσατε στη ΜCE. 

 

ΝΟΒΕL: Στόχος μας η ενδυνάμωση της θέσης μας στις διεθνείς αγορές

1.Θετικές. Η εξυπηρέτηση που είχαμε ως εκθέτες ήταν καλή αν και επιδέχεται βελτίωση. Η προσέλευση των επισκεπτών, αν και μικρότερη συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές, ήταν ικανοποιητική. Oι επισκέπτες ήταν συνειδητοποιημένοι και ενημερωμένοι σχετικά με αυτό που ψάχνουν, πως και που θα το βρούνε.
2. Πάντοτε θετικές. Η συνεχής παρουσία μας στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις μας επιτρέπει να γινόμαστε γνωστοί σε χώρες που δεν έχουμε καθόλου παρουσία. Παράλληλα μας δίνεται η ευκαιρία να δυναμώσουμε – μέσω των επαφών – την θέση μας σε χώρες που ήδη είμαστε γνωστοί.
3. Οι στόχοι της συμμετοχής μας σε μια διεθνή έκθεση – όπως και στη συγκεκριμένη – είναι να μας επισκεφτούν καινούργιοι πελάτες αλλά κυρίως να έχουμε επαφές με τους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας καθώς επίσης και να συναντηθούμε με προμηθευτές που είτε συμμετέχουν στην έκθεση ή έρχονται ως επισκέπτες. Τα παραπάνω ικανοποιηθήκανε στο μέγιστο βαθμό.
4. Υπάρχουν ελληνικά προϊόντα εφάμιλλα ποιοτικά ή ακόμη και καλύτερα σε σχέση με αντίστοιχα άλλων χωρών. Σίγουρα ο ανταγωνισμός, όσο μεγαλύτερος τόσο καλύτερα, δίνει σε όλους, αν βέβαια το θέλουν, την ευκαιρία να βελτιωθούν περαιτέρω και να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί.
5. Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση επηρέασε τη φετινή διοργάνωση όσον αφορά τον αριθμό των επισκεπτών, αφού πάρα πολλές εταιρείες ή επαγγελματίες του χώρου μείωσαν το διαθέσιμο budget σχετικά με την συμμετοχή ή την επίσκεψη σε τέτοιου είδους εκθέσεις ή διοργανώσεις.
6. Στην MCE παρουσιαστήκανε για πρώτη φορά στο εξωτερικό 2 καινούργια μοντέλα ηλιακών Θερμοσιφώνων: 
• SOLFOS: Οικονομικό ηλιακό θερμοσιφωνικό σύστημα που συνδυάζει μοναδικά χαμηλό κόστος, υψηλή απόδοση, εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση. Απευθύνεται στις αγορές μεσογειακών και αφρικανικών χωρών οι οποίες έχουν μεγάλο ποσοστό ηλιοφάνειας. 
• ΥFILIOS: Πρωτοποριακό προϊόν το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις αγορές το 2018. Ενσωματωμένος συλλέκτης και μπόιλερ σε μια αρμονικά συνδυασμένη κατασκευή υψηλής απόδοσης για εύκολη μεταφορά και εγκατάσταση που δεν απαιτεί περαιτέρω συντήρηση.

AXINAR: Kαινοτόμο σύστημα ελέγχου καυστήρων πέλλετ από smartphone ή και tamplet

1. Η διοργάνωση ήταν σαφώς καλύτερη συγκριτικά με πέρυσι. Ως εκθέτες μείναμε ικανοποιημένοι. Το περίπτερό μας ήταν σε πολύ καλό σημείο και αυτό βοήθησε στο να το επισκέπτονται περισσότεροι εκθέτες. Είχαμε αρκετό ενδιαφέρον από τους επισκέπτες με πολλές ερωτήσεις και κρατήσαμε αρκετές και καλές επαφές για επικοινωνία και πιθανή συνεργασία. Ο ανταγωνισμός που υπήρχε μεταξύ των συμμετεχουσών εταιριών σαφώς και ήταν μεγαλύτερος από πέρυσι.
2. Έχουμε συμμετάσχει ξανά στην MCE, είμαστε για 3η συνεχόμενη διοργάνωση εκεί. Επίσης έχουμε συμμετάσχει και σε άλλες εκθέσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Από την έκθεση αυτό που αποκομίσαμε είναι κυρίως η διεύρυνση του πελατολογίου, το οποίο δεν ήταν μόνο απόρροια της δικής μας προσπάθειας για επικοινωνία, αλλά και από την πλευρά των επισκεπτών υπήρξε αρκετό ενδιαφέρον. Πολύ σημαντικό επίσης είναι το feedback και ο απολογισμός που γίνεται μετά από κάθε έκθεση, εσωτερικά στην επιχείρησή μας. Βλέπουμε τον ανταγωνισμό των άλλων εταιριών, το στήσιμο του περιπτέρου τους προκειμένου να διαφημιστούν, την τεχνογνωσία που χρησιμοποιούν στα προϊόντα τους, τις απαιτήσεις των πελατών και τα παράπονα. Όλα αυτά αποτελούν σημαντικό εργαλείο ώστε η επιχείρηση μας να βελτιώνεται συνεχώς και να προσπαθεί να έρθει και πιο κοντά στον καταναλωτή, αλλά και να αποκτήσει τα εχέγγυα να ανταγωνιστεί ή να συνεργαστεί με αρκετά μεγάλες εταιρίες ανά τον κόσμο.
3. Στόχος κάθε συμμετοχής της Axinar στην MCE, είναι αφενός να διαφημιστούν τα προϊόντα μας, να βρούμε νέους και πιθανούς νέους στρατηγικούς συνεργάτες για να συνεργαστούμε και αφετέρου για να βρούμε και εμείς ίσως κάποιους νέους προμηθευτές με συγκριτικό πλεονέκτημα στην τιμή και την ποιότητα. Επιπλέον, σημαντικό ρόλο παίζει η γνώση του ανταγωνισμού που θα λάβουμε. Γνωρίζοντας άλλες εταιρίες του κλάδου εκεί και συγκρίνοντας τα προϊόντα μας με τα υπόλοιπα, ως προς την ποιότητα και την τιμή, βλέπουμε τον ανταγωνισμό σε πρώτο πλάνο και καταλαβαίνουμε ποιες πρέπει να είναι οι βελτιώσεις μας μετά το πέρας της έκθεσης. Επίσης, γνωρίζοντας από κοντά τους πιθανούς μελλοντικούς μας συνεργάτες και πελάτες, βλέπουμε τι ακριβώς ζητάνε, πώς το ζητάνε και τι παρατηρήσεις κάνουν, και έτσι είναι ευκολότερο για εμάς να τους προσεγγίσουμε πιο εύστοχα και κοντά στις απαιτήσεις τους.
4. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και οι ευκαιρίες ανάδειξης ενός προϊόντος στην αγορά σαν ξεχωριστού, κρίνονται στη λεπτομέρεια. Τα προϊόντα της εταιρίας Axinar κατέχουν συγκριτικό πλεονέκτημα στην ξένη αγορά, και αυτό φαίνεται τόσο μέσα από τις πιστοποιήσεις που κατέχουν –π.χ. Class 5 και RHI compatibility- όσο και από τα διπλώματα ευρεσιτεχνίας που κατέχει η Axinar, τα οποία δείχνουν και τη συνεχή βελτίωση που επιζητεί η επιχείρηση προκειμένου να κερδίσει το συγκριτικό πλεονέκτημα μέσα και από μικρές λεπτομέρειες. Πιστεύουμε ότι τα ελληνικά προϊόντα στέκονται ισάξια με τα ξένα προϊόντα.
5. Σαφώς και η οικονομική κρίση είναι ένα αγκάθι, τα τελευταία χρόνια, το οποίο έχει επηρεάσει κατά κόρον τις επιχειρήσεις. Απ’ ότι είδαμε και εμείς, οι εταιρίες –καθότι οι περισσότερες δραστηριοποιούνται από ελεύθερους επαγγελματίες- δεν επένδυσαν φέτος στη διαφήμιση μέσω της έκθεσης. Σημαντική αιτία αποτέλεσε η σημαντική μεταβολή της τιμής του πετρελαίου, το οποίο λόγω της απότομης πτώσης του έβγαλε σχεδόν εκτός ανταγωνισμού τα υπόλοιπα καύσιμα θέρμανσης. Η συμμετοχή των εταιριών δεν ήταν αυτή τη χρονιά ικανοποιητική. Το ζήτημα της οικονομικής μεταβλητότητας επηρέασε σημαντικά το βραχυχρόνιο κομμάτι μιας εταιρίας έτσι ώστε να την αποτρέψει να συμμετάσχει και στη φετινή MCE.
6. Ένα καινοτόμο χαρακτηριστικό των προϊόντων που εκθέσαμε, ήταν κυρίως ένα καινούργιο σύστημα Bluetooth που θα χρησιμοποιείται στους καυστήρες πέλλετ και το οποίο θα είναι φιλικό προς τον χρήστη. Εγκαθίσταται και ελέγχεται από smartphone ή και tablet, κάνοντας την χρήση πιο εύκολη και άμεση στο χρήστη ο οποίος θα ελέγχει τις εκπομπές ρύπων, τη θερμοκρασία και την οικονομικότερη λειτουργία του καυστήρα προκειμένου να έχει κέρδος.

3i INTERNATIONAL INNOVATIVE INDUSTRIES ABE: Aναγνωρίσιμα, αξιόπιστα προϊόντα ISOPIPE

Η εταιρία 3i International Innovative Industries ΑΒΕ συμμετείχε για μία ακόμα συνεχή φορά, στην 39η έκθεση Mostra Convegno Expocomfort 2014 (MCE) στην Ιταλία. Η MCE είναι μια κορυφαία διεθνής έκθεση, που διεξάγεται κάθε δύο χρόνια και σχετίζεται με τους ακόλουθους τομείς: θέρμανση, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, κλιματισμός, ψύξη, ύδρευση και επεξεργασία νερού.
Ο σκοπός της εταιρίας μας για την εν λόγω έκθεση διακρινόταν από τρεις στόχους:
• Πρώτος στόχος ήταν η πραγματοποίηση συναντήσεων και εποικοδομητικών συζητήσεων με τους υπάρχοντες πελάτες μας και η αμφίδρομη ενημέρωση για τα νέα προϊόντα μας αλλά και τις εξελίξεις.
• Δεύτερος στόχος ήταν η προσέλκυση νέων ενδιαφερομένων πελατών από την Ευρώπη, τις πρώην-σοβιετικές χώρες αλλά και τον υπόλοιπο κόσμο, όπου προγραμματίζουμε να επεκταθούμε κατά τη διάρκεια των επόμενων ετών.
• Τρίτος στόχος ήταν, ως ενθαρρυντική ενέργεια στους κατά χώρα αντιπροσώπους μας τόσο της Ιταλίας όσο και της υπόλοιπης Ευρώπης, η παροχή πληροφοριών και συμβουλών σε πάσης φύσεως ενδιαφερομένους όπως κατασκευαστές, παραγωγούς, τεχνικούς, συμβούλους, όσον αφορά τη σειρά των προϊόντων μας και των καινοτομιών που παρουσιάζουν, παροτρύνοντάς τους να έρθουν σε επικοινωνία με αυτούς. Το εμπορικό μας σήμα ISOPIPE έχει γίνει γνωστό, και η αξιοπιστία μας στην αγορά είναι πλέον αναγνωρίσιμη. Τα προϊόντα Isopipe φέρουν άλλωστε και τη σήμανση CE κατά το Ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 14304:2009 βάσει σχετικής νομοθεσίας η οποία έχει τεθεί σε ισχύ υποχρεωτικά από τον Αύγουστο του 2012 για τα ελαστομερή προϊόντα θερμομόνωσης σε κτιριακές και βιομηχανικές εγκαταστάσεις.
Η εταιρία παρουσίασε τα προϊόντα της όπως:
• ISOPIPE TC & ISOPIPE HT: μονωτικό υλικό συνθετικού διογκωμένου ελαστομερούς με δομή κλειστών κυψελών, τα οποία είναι κατάλληλα για εφαρμογές θέρμανσης, ύδρευσης, κλιματισμού, ψύξης και ηλιακής ενέργειας. Το ISOPIPE TC αντέχει σε θερμοκρασίες μέχρι 105°C ενώ το HT αντίστοιχα έως 150°C (175°C). Η σειρά TC και HT διατίθενται σε μια ολοκληρωμένη σειρά τύπων όπως σωλήνες, σωλήνες με εργοστασιακή τομή (slit & seal), system, φύλλα (sheets), ρολλά (rolls), ρολλοί (coils), αλλά και με επικάλυψη προστασίας του μονωτικού έναντι υπεριώδους ηλιακής ακτινοβολίας και αντίξοων καιρικών συνθηκών.
• Τύποι επικαλύψεων προστασίας μονωτικού:
• Καινοτομία του περιπτέρου μας ISOPIPE SOLAR και ISOPIPE SOLAR TWIN νέο προϊόν, διαθέσιμο σε Silver και μαύρο με UV προστασία. Θερμοκρασιακή αντοχή επικάλυψης έως και 80°C με διάρκεια ζωής προστασίας τουλάχιστον 5 χρόνια.
• UV PLUS, τριπλό στρώμα προστασίας το οποίο αποτελείται από πολυεστέρα, αλουμίνιο και πολυαιθυλένιο. Θερμοκρασιακή αντοχή επικάλυψης έως και 85°C με διάρκεια ζωής προστασίας τουλάχιστον 10 χρόνια.
• Heavy Duty, τριπλό στρώμα προστασίας το οποίο αποτελείται από πολυεστέρα, αλουμίνιο και PVC. Θερμοκρασιακή αντοχή επικάλυψης έως και 75°C με διάρκεια ζωής προστασίας τουλάχιστον 15 χρόνια.
• ISOSOL, προμονωμένοι σωλήνες PEX – AL – PEX, PE και INOX. Κατάλληλο για εφαρμογές θέρμανσης, ύδρευσης, κλιματισμού, ψύξης, ηλιακής ενέργειας και ατμού. Διατίθεται σε σωλήνες και σε σύστημα διπλών προμονωμένων σωλήνων – ISOSOL TWIN.
• Λέβητες TORRENT υψηλής απόδοσης από 21.686 έως 1.203.783 kcal/h. Σε γενικές γραμμές, οι οικονομικές εξελίξεις στην Ευρώπη δεν επηρέασαν την έκβαση της φετινής διοργάνωσης MCE. Αισιόδοξο μήνυμα αποτελεί ότι, παρά την οικονομική κρίση που έντονα μαστίζει τη χώρα μας, ήταν εύκολο να αντιληφθεί κανείς ότι τα ελληνικά προϊόντα όχι μόνο δεν παρουσιάζουν ποιοτική υστέρηση έναντι αντίστοιχων ευρωπαϊκών αλλά απεναντίας σε πολλές περιπτώσεις υπερτερούν.
Από την πλευρά μας μείναμε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την οργάνωση, τη συμμετοχή των επισκεπτών αλλά και με τα αποτελέσματα που προέκυψαν. Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους επισκέπτες του περιπτέρου μας και ελπίζουμε να έχουμε συνεισφέρει στην αποτελεσματική κάλυψη των προσδοκιών τους. 

ΥΦΑΝΤΗΣ Ε. & ΣΙΑ ΑΕ: Βασικός στόχος η περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών

1. Η διοργάνωση της έκθεσης ήταν πολύ καλή δεν είχαμε κανένα παράπονο. Ούτε και από την προσέλευση επισκεπτών στο περίπτερό μας η οποία ήταν ιδιαίτερα ικανοποιητική.
2. Έχουμε συμμετάσχει και σε άλλες εκθέσεις στο εξωτερικό, όπως στο Αζερμπαϊτζάν, την Βουλγαρία, την Ιταλία. Η συμμετοχή σε εκθέσεις του εξωτερικού είναι πολύ ωφέλιμη, κυρίως γιατί έχεις την δυνατότητα να δεις προϊόντα άλλων χωρών αντίστοιχα με τα δικά σου και να τα συγκρίνεις από άποψη ποιότητας και τιμής.
3. Ο στόχος μας, όπως και όλων των άλλων εκθετών πιστεύω, είναι να αναπτύξουμε τις εξαγωγές μας. Δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο σίγουρος τρόπος για αυτό από το να συμμετέχεις σε εκθέσεις. Με την προϋπόθεση βέβαια ότι διαθέτεις αξιόπιστο προϊόν που έχει τις προβλεπόμενες προδιαγραφές. 4. Υπάρχουν ελληνικά προϊόντα που στέκονται απόλυτα ισάξια δίπλα στα αντίστοιχα άλλων χωρών.
5. Με βάση τα επίσημα στοιχεία της MCE που δημοσιοποιήθηκαν μετά το κλείσιμο, η κρίση φαίνεται να μην την επηρέασε. 

ΣΟΛΕ ΑΒΕΕ: Παρουσίαση της νέας σειρά EUROSTAR ECO

1. Ναι, μείναμε ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση ως εκθέτες. Η προσέλευση των επισκεπτών φέτος ήταν μειωμένη σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές.
2. Η εταιρία μας έχει σαφή εξαγωγικό χαρακτήρα, επομένως θεωρούμε απαραίτητη τη συμμετοχή μας σε εκθέσεις στο εξωτερικό, ακόμα και αν τα άμεσα αποτελέσματα δεν είναι απόλυτα ικανοποιητικά. Τα συνολικά αποτελέσματα της τελευταίας 5ετίας κρίνονται θετικά.
3. Ο άμεσος και προφανής στόχος είναι η δημιουργία νέων επαφών σε παλαιές και νέες αγορές με στόχο τη διεύρυνση του πελατολόγιου. Φέτος, σε σχέση με προηγούμενες χρονιές, πιστεύουμε ότι ο στόχος μας θα επιτευχθεί σε μικρότερο βαθμό.
4. Όχι μόνο στέκονται ισάξια αλλά σε πολλές περιπτώσεις θεωρούνται και καλύτερα.
5. Ναι , πιστεύω ότι την επηρέασε και αυτό διαπιστώθηκε από τη μειωμένη προσέλευση.
6. H SOLE Α.Ε. παρουσίασε τη νέα της σειρά EUROSTAR ECO. Με στόχο πάντα την υψηλή ποιότητα κατασκευής και απόδοσης, με παράλληλη μείωση του κόστους, έχουμε σχεδιάσει τη νέα σειρά ECO. Με μεγάλη επιτυχία, έχουμε πετύχει τη μείωση του κόστους, εξακολουθώντας πάντα να διατηρούμε το επίπεδο ποιότητας, αισθητικής και αποτελεσματικότητας του συλλέκτη και συνολικά όλου του συστήματος. Η νέα σειρά είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις απαιτήσεις της κάθε αγοράς σε όλο τον κόσμο.
Η ΣΟΛΕ Α.Ε. δεσμεύεται να συνεχίσει στην ίδια πάντα φιλοσοφία, προσφέροντας την απόλυτη ικανοποίηση στον τελικό πελάτη, μέσω της άριστης σχέσης της με τους αξιόλογους συνεργάτες της, σε όλον τον κόσμο και του υψηλού επιπέδου προ:iόντων που κατασκευάζει.
Με εκτίμηση, Β. Λαμάρης

 CHERBROS/ΑΦΟΙ Κ. ΧΕΡΟΥΒΕΙΜ ΑΒΕΕ: Επώνυμα ποιοτικά προϊόντα με πιστοποίηση

Με τη συμμετοχή μας στην MCE 2016 (HALL8 /stand M11) είχαμε τη δυνατότητα να συναντήσουμε επαγγελματίες του χώρου καθώς και ενδιαφερόμενους ιδιώτες, να αναδείξουμε τα προϊόντα μας και να προτείνουμε λύσεις. Συζητήσαμε για τις τάσεις της αγοράς στην Ευρώπη, ακούσαμε τις ανησυχίες τους καθώς και για τις ευκαιρίες που προκύπτουν.
Είναι σαφές ότι η Ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται σε περίοδο ύφεσης με κάποιες χώρες, όπως η Ελλάδα, να αντιμετωπίζουν σοβαρότερα προβλήματα. Οι επαγγελματίες του χώρου που συναντήσαμε καθώς και οι ενδιαφερόμενοι, ιδιώτες και φοιτητές, επισήμαναν ότι η ποιότητα είναι το στοιχείο που κάνει το προϊόν ικανό να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό. Το ποιοτικό προϊόν δημιουργεί σιγουριά και ασφάλεια στον πελάτη και στον τελικό καταναλωτή.
Η εταιρία μας συνεχίζει να επενδύει στην ποιότητα. Συνάπτει συνεργασίες με εργαστήρια και φορείς πιστοποίησης σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Πραγματοποιούμε ποιοτικούς ελέγχους και πιστοποιήσεις των προϊόντων μας. Η αγορά πρώτης ύλης γίνεται από επώνυμους προμηθευτές που ακολουθούν τις αποδεκτές τεχνικές προδιαγραφές που ορίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Η Ελληνική ορειχαλκουργία έχει ανάγκη από επώνυμα προϊόντα με ποιότητα και πιστοποίηση. Η εμπειρία που υπάρχει και η τεχνογνωσία που έχει καλλιεργηθεί όλα αυτά τα χρόνια με την εφαρμογή των ευρωπαϊκών προδιαγραφών, μπορούν να δημιουργήσουν ένα προϊόν ανταγωνιστικό σε ποιότητα και τιμή στην ευρωπαϊκή αγορά. Μπορούν να δημιουργήσουν το εξάρτημα MADE IN GREECE.

BRASS FORM: Στόχος η συνεχής ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας

1. Για ακόμη μία χρονιά η εταιρία μας, λαμβάνοντας μέρος σε διεθνή έκθεση εξωτερικού, απέδειξε ότι τολμά και μπορεί να καταφέρει να σταθεί άξια στο ύψος των προσδοκιών μιας τέτοιας μεγάλης διοργάνωσης. Το επίπεδο της οργάνωσης, όπως κάθε φορά, είναι ιδιαίτερα υψηλό και η ποιότητα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της. Υπήρξε άριστη συνεργασία με τους διοργανωτές και η ανταμοιβή μας ήταν η μεγάλη προσέλευση των επισκεπτών.
2. Στην Brass Form στοχεύουμε στη συνεχή ανάπτυξη της εξαγωγικής μας δραστηριότητας, στη δημιουργία νέων συνεργασιών και στην εδραίωση του Brand Name σε όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία εκτός Ελλάδος. Γι’ αυτό το λόγο και συμμετέχουμε σε διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού από το 2008 και στην MCE από το 2012, έχοντας παράλληλα συμφωνήσει και για την επερχόμενη έκθεση του 2018. Η εταιρία μας έχει ήδη αναπτύξει εξαγωγική δραστηριότητα σε παραπάνω από 11 χώρες και ήδη διαφαίνεται πώς ο αριθμός αυτός αυξάνεται σημαντικά.
Το όνομα της Brass Form έχει αποκτήσει μεγάλη αναγνωρισιμότητα όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε πολλές χώρες του εξωτερικού εξαιτίας της υψηλής ποιότητας των προϊόντων μας αλλά και της άριστης εξυπηρέτησής μας σε όλες τις απαιτήσεις των αγορών, εσωτερικού και εξωτερικού.
3. Η συμμετοχή μας στη φετινή έκθεση είχε ως στόχο να παρουσιάσουμε μια ευρεία γκάμα προϊόντων που διαθέτουμε, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε προϊόντα καινοτομίας, που σε συνδυασμό με την άριστη εξυπηρέτηση που διαθέτουμε, κάνοντάς μας να ξεχωρίσουμε από τον ανταγωνισμό, πετύχαμε ακόμη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο περίπτερό μας.
Συγκριτικά με τις προηγούμενες συμμετοχές μας, μπορούμε να πούμε με σιγουριά πώς η κίνηση του περιπτέρου μας είναι συνεχώς αυξανόμενη, όλες οι επαφές που κάναμε αξιολογήθηκαν λεπτομερώς και έχει ήδη υπάρξει ανταπόκριση και ζήτηση για τα προϊόντα μας. Από την πρώτη συμμετοχή μας στην MCE μέχρι και σήμερα, οι περισσότεροι συνεργάτες μας με έδρα το εξωτερικό έχουν επισκεφθεί τις εγκαταστάσεις μας και έχουν διαπιστώσει τη δυναμική της εταιρίας μας, δημιουργώντας έτσι μια ακόμα πιο δυναμική και στέρεα συνεργασία.
Στόχος μας είναι και οι νέες αυτές επαφές που κάναμε στη φετινή έκθεση, να ανταποκριθούν στο κάλεσμά μας να επισκεφθούν το χώρο μας, να αξιολογήσουν την δυναμική μας και να διαπιστώσουν ότι μπορούμε και παράγουμε προϊόντα που καλύπτουν όλες τις ανάγκες τους, που προσφέρουν λύσεις με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
4. Η εταιρία μας δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά προϊόντα. Η ποιότητά που διαθέτουμε σε όλα μας τα προϊόντα, μας καθιστά άξιους ανταγωνιστές των μεγάλων εταιριών του εξωτερικού. Αντιμετωπίζουμε τον κάθε πελάτη μας ως ξεχωριστό και αυτός είναι ένας από τους λόγους που μας διαφοροποιεί στην αγορά. Η σχέση μας με τον πελάτη δεν είναι τύπου πελατειακή αλλά είναι στο πλαίσιο μακρόχρονης συνεργασίας.
Η Brass Form είναι αναγνωρισμένη στην ελληνική αγορά για την άριστη λειτουργικότητα των προϊόντων της, τον μοναδικό σχεδιασμό τους, το εξειδικευμένο και άριστο ανθρώπινο δυναμικό της που στηρίζει αυτήν την αναπτυξιακή πορεία της, δίνοντάς της δυναμική προοπτική.Οι πιστοποιημένες διαδικασίες παραγωγής, η παραγωγή των προϊόντων στα πρότυπα διεθνών και ευρωπαϊκών προτύπων, και η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού μας είναι ο βασικός πυλώνας στήριξης της εξαγωγικής μας προσπάθειας.
Οι όλο και περισσότερες συνεργασίες που δημιουργούμε με πελάτες του εξωτερικού, μας ωθούν ώστε να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας και να βελτιωνόμαστε συνεχώς.
5. Σαφώς και η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλους τους τομείς, καθώς δεν έχει ξεπερασθεί πλήρως και η κάθε επιχείρηση έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της εποχής. Αυτό όμως δεν επηρέασε αρνητικά τη φετινή διοργάνωση, τόσο από την πλευρά της επισκεψιμότητας όσο και από την πλευρά της οργάνωσης. Το επίπεδο εξακολούθησε να είναι ιδιαίτερα υψηλό, και απαιτητικό.
Κυριάκος Παντελεάκος, Διεύθυνση Πωλήσεων

COSMOSOLAR: Παρουσία με θετικό απολογισμό

Η COSMOSOLAR LTD, καταξιωμένη στην ελληνική, καθώς και στη διεθνή αγορά στον τομέα των ηλιακών συστημάτων, για μια ακόμη φορά συμμετείχε δυναμικά στη φετινή έκθεση MCE Μilan 2016. Η MCE Milan είναι μία διεθνής έκθεση παγκοσμίου βεληνεκούς, όπου δίνεται η δυνατότητα στους εκθέτες να έρθουν σε επαφή με εταιρίες από όλα τα κράτη του κόσμου.
Φέτος η έκθεση ήταν απόλυτα επιτυχής σε ό,τι αφορά την οργάνωση, τη λειτουργικότητα, αλλά και την εξυπηρέτηση εκθετών και επισκεπτών. ‘Όμως, η οικονομική κρίση που μαστίζει τα τελευταία χρόνια το σύνολο των χωρών της Ευρωζώνης, ήταν παραπάνω από εμφανής τόσο από τη μειωμένη, σε σχέση με τις προηγούμενες διοργανώσεις, προσέλευση επισκεπτών, όσο και από τη μειωμένη συμμετοχή εκθετών.
Παρ’ όλα αυτά ο απολογισμός μας ήταν πάρα πολύ θετικός. Η εταιρία κατάφερε να πετύχει τους στόχους της μέσω της ανεύρεσης σημαντικών νέων επαφών από την Ευρώπη και την Μ. Ανατολή αλλά και ταυτόχρονα με την ενίσχυση της καλής της συνεργασίας με υφιστάμενους πελάτες της. Επίσης, το περίπτερό μας το επισκέφτηκαν επαγγελματίες που είχαν ως κύριο σκοπό της επίσκεψής τους να συνάψουν μια συνεργασία μαζί μας.
Για την εταιρία μας, η οποία έχει αυτόνομη παρουσία στην Ιταλία σαν Cosmosolar Italia s.r.l., η έκθεση MCE Milan είναι πολύ σημαντική για την προώθηση των προϊόντων μας, καθώς και για τη διεύρυνση του δικτύου εξαγωγών μας τόσο στις ευρωπαϊκές όσο και σε άλλες χώρες. Στις 24 – 28 Φεβρουαρίου είχε συμμετάσχει και στη διακλαδική έκθεση PROGETTO FUOCO VERONA 2016.
Εκτός από την Ιταλία, η εταιρία μας συμμετέχει και σε αρκετές άλλες μεγάλες διεθνείς εκθέσεις στην Ισπανία, Γερμανία, Τουρκία, Dubai κ.λπ., με στόχο την προώθηση των προϊόντων μας σε καινούργιες αγορές. Γενικά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από τις συμμετοχές αυτές, γιατί μας έχουν βοηθήσει πάρα πολύ στην ανάπτυξη των εξαγωγών μας, οι οποίες αποτελούν το 60% του τζίρου μας.
Ο τομέας των εξαγωγών αποτελεί σήμερα σημείο κλειδί για την περαιτέρω ανάπτυξη κάθε ελληνικής εταιρίας, ενώ για τον κλάδο δραστηριοποίησής μας υπάρχει και ικανή τεχνογνωσία αλλά και σημαντική εμπειρία των ελληνικών εταιριών έναντι των αντίστοιχων ευρωπαϊκών. Τα προϊόντα Cosmosolar, στέκονται ισάξια δίπλα στα ευρωπαϊκά τόσο από άποψη ποιότητας όσο και λειτουργικότητας. Αυτό επιτεύχθηκε με τη συνεχή βελτίωσή τους, καθώς και με την εφαρμογή των ευρωπαϊκών και διεθνών προτύπων στη διασφάλιση της ποιότητας.
Αθανάσιος Χρήστου, Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός.

ΧΑΛΚΟΡ: Στόχος η εξέλιξη της συνεργασίας με τους υφιστάμενους πελάτες  

1. Η έκθεση τείνει να έχει λιγότερο διεθνή χαρακτήρα μιας και οι αντίστοιχες που λαμβάνουν χώρα στην Γερμανία τείνουν να είναι περισσότερο εξωστρεφείς. Ο αριθμός των εκθετών είναι σταθερά υψηλός αλλά εκείνος των επισκεπτών περιορίζεται περισσότερο σε συγκεκριμένες χώρες ή σε ανθρώπους με προκαθορισμένη ατζέντα επαφών.
2. Συμμετέχουμε σταθερά εδώ και πολλά έτη και μπορούμε να πούμε ότι πλέον είναι λιγότερο πιθανόν να αποτελέσει σημείο προσέλκυσης νέων πελατών ενώ αποτελεί πολύ καλό σημείο επαφών με υφιστάμενους πελάτες.
3. Ο βασικός στόχος ήταν η υλοποίηση επαφών με στόχο την παρακολούθηση της αγοράς και την εξέλιξη της συνεργασίας με τους πελάτες όσον αφορά τα υφιστάμενα και τα νέα προϊόντα της εταιρίας.
4. Αναμφισβήτητα, η ΧΑΛ-ΚΟΡ κατέχει πλέον ηγετική θέση στην Ευρωπαϊκή αγορά και αυτό είναι αποτέλεσμα της υψηλής ανταγωνιστικότητάς της καθώς και της ποιότητας των προϊόντων και των υπηρεσιών της.
5. Σε επίπεδο επισκεπτών ναι. Λιγότεροι και όχι πλέον από χώρες που αποτελούν επίκεντρο αναταραχής.

ΑΛΦΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ: Καινοτομικά αντικραδασμικά και αντισεισμικά προϊόντα VIBRO

Η εταιρία ΑΛΦΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΕΠΕ συμμετείχε για μια ακόμα φορά στην έκθεση “MOSTRA CONVEGNO EXPOCOMFORT από τις 15 έως 18 Μαρτίου 2016, στο Μιλάνο.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης οι ξένοι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για την τεχνολογία που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία 35 χρόνια από τα στελέχη της ΑΛΦΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ στην Ελλάδα, καθώς και τα καινοτομικά αντικραδασμικά και αντισεισμικά προϊόντα που παράγει και εξάγει στο εξωτερικό.
Η σειρά των αντικραδασμικών VIBRO περιλαμβάνει ελαστικά πέλματα, ελατηριωτές βάσεις, αναρτήσεις, ειδικά πέλματα για δάπεδα και χωρίσματα κ.α. Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα: www.vibro.gr.
Η ΑΛΦΑ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ασχολείται επίσης με την αντιμετώπιση προβλημάτων θορύβου και κραδασμών, διενεργεί ηχομετρήσεις με υπερσύγχρονα ηχόμετρα, και παράγει ειδικά ακουστικά υλικά.
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα: www.alphacoustic.com

 Ε. ΟΥΤΑΣ – Ε. ΟΥΤΑ ΟΕ (SPIRODUCT): Aναζήτηση συνεργασιών πέρα από τα Βαλκάνια

1. Έχοντας επισκεφτεί αρκετές διοργανώσεις MCE στο παρελθόν γνώριζα καλά ότι πρόκειται για μια διοργάνωση διεθνούς βεληνεκούς που προσελκύει κόσμο όχι μονό από την Ευρώπη αλλά και από την Ασία, την Αφρική και επίσης ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό επισκεπτών είναι επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τις εξελίξεις και ταξιδεύουν με σκοπό να κάνουν νέες γνωριμίες και να ενημερωθούν για νέα προϊόντα και καινοτομίες.
Όλα αυτά τα ζήσαμε και στην πράξη, με άριστη διοργάνωση όσον άφορά την ομαδοποίηση των προϊόντων σε κοντινούς χώρους αλλά και την καθοδήγηση με τα infodesk δίνοντας στον επισκέπτη την δυνατότητα να επισκεφτεί τις περισσότερες εταιρίες στο αντικείμενο που τον ενδιαφέρει σε κοντινή απόσταση χωρίς να χάνει χρόνο, διότι η έκθεση έχει πολύ μεγάλη έκταση και απαιτεί πολύ χρόνο για να εξερευνηθεί όλη. Έτσι τελικά στον απολογισμό που κάναμε είδαμε ότι είχαμε περισσότερες επισκέψεις από ότι υπολογίζαμε με βάση τον κόσμο που είχαμε προσκαλέσει, αλλά και από περιοχές που δεν περιμέναμε να έχουν ενδιαφέρον για την θέρμανση.
2. Είχαμε λάβει μέρος πέρυσι σε διεθνή έκθεση στο Βελιγράδι που με βάση και τις υπόλοιπες που έχω επισκευτεί είναι από τις πιο οργανωμένες εκθέσεις στα Βαλκάνια. Δεχτήκαμε επισκέψεις από την Σερβία, το Κόσσοβο, την Αλβανία, την Βουλγαρία, το Μαυροβούνιο αλλά και τον ευρύτερο Βαλκανικό χώρο όπως και από την Ρωσία.
Ξεκινήσαμε κάποιες συνεργασίες αλλά στα περισσότερα από αυτά τα κράτη η χρήση της ανοξείδωτης καμινάδας δεν έχει ακόμα μεγάλο μερίδιο στην αγορά. Είναι όπως στην Ελλάδα το 2000 που από εκεί και μετά άρχισε να έχει ευρεία κατανάλωση. Το γεγονός βέβαια ότι έχουμε μπει σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές είναι μια επένδυση για το μέλλον.
3. Οι στόχοι μας ήταν να γνωρίσουμε πιθανούς συνεργάτες από χώρες εκτός των βαλκανικών ορίων όπου χρησιμοποιούν ήδη σήμερα στην χώρα τους ανοξείδωτες καμινάδες και έχουν εμπειρία στο αντικείμενο. Αυτοί μπορούν να διακρίνουν και να εκτιμήσουν πιο εύκολα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που έχει η δική μας κατασκευή με τα κωνικά άκρα που δεν απαιτεί φλάτζα σιλικόνης για στεγανοποίηση.
Η αλήθεια είναι ότι όλοι όσοι μας επισκέφτηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης έμειναν ενθουσιασμένοι από την ποιότητα κατασκευής αλλά και από την εφαρμογή μεταξύ των ενώσεων. Ήδη δύο εταιρίες που γνωρίσαμε στην έκθεση έχουν επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις μας για να μας δούνε και από κοντά. Η μία έχει προχωρήσει σε δοκιμαστική παραγγελία. Αυτό μας κάνει να είμαστε πολύ αισιόδοξοι για πιθανές συνεργασίες και με τις υπόλοιπες επαφές που είχαμε στην έκθεση.
4. Στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια είχαν γίνει πολλές επενδύσεις με τη χρηματοδότηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων με αποτέλεσμα ο μηχανολογικός εξοπλισμός να μην υστερεί σε σύγκριση με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές εταιρίες, που έχουν ένα υψηλό επίπεδο εξοπλισμού. Εκεί που υστερούμε, είναι το μέγεθος των επιχειρήσεων και των εγκαταστάσεων, που στην Ελλάδα είναι μικρότερες σε σχέση με το εξωτερικό. Αυτό βέβαια έχει και αρνητικά και θετικά στοιχεία. Το θετικό είναι ότι οι μικρότερου μεγέθους επενδύσεις στη χώρα μας αποσβαίνονται πιο γρήγορα, οπότε νωρίτερα χαμηλώνει και το κόστος παραγωγής.
Επίσης τα λειτουργικά έξοδα είναι χαμηλότερα και οι ελληνικές εταιρίες είναι πιο ευέλικτες στο να διαφοροποιούν γρήγορα τη στρατηγική τους με τις συνεχώς μεταβαλλόμενες συνθήκες που επικρατούν.
Κάποια αρνητικά βέβαια είναι ότι η ανάπτυξη των ελληνικών εταιριών είναι πιο αργή, γιατί γίνεται βήμα – βήμα με την αύξηση των πωλήσεων και επίσης είναι πιο δύσκολο να σε εμπιστευθούν μεγάλες εταιρίες του εξωτερικού στο ότι μπορεί να καλύψεις τις ανάγκες τους, λόγω μεγέθους. Δηλαδή προτιμούν να αγοράσουν αντίστοιχα προϊόντα ακριβότερα από μια μεγάλη εταιρία, διότι έχουν την ασφάλεια ότι θα μπορούν να εξυπηρετηθούν και στο μέλλον από την ίδια μεγάλη εταιρία. Το ανθρώπινο δυναμικό στη χώρα μας επίσης νομίζω ότι είναι καλύτερο στον τομέα της αντίληψης, της βελτίωσης και της ευρηματικότητας, αλλά υστερεί στην υπευθυνότητα σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
6. Οι επισκέπτες στο περίπτερό μας κατά τη διάρκεια της έκθεσης ενθουσιάστηκαν από την ποιότητα κατασκευής και τον τρόπο σύνδεσης των προϊόντων μας, ο οποίος είναι με κωνικά άκρα χωρίς τη χρήση φλαντζών σιλικόνης αλλά και σφιγκτήρων. Εμείς και μια ακόμα μεγάλη εταιρία είχαμε αυτό τον τρόπο κατασκευής, ο οποίος απαιτεί πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια κατά την κατασκευή, για να εξασφαλίσεις σωστή εφαρμογή. Επίσης τράβηξαν την προσοχή τους και εξαρτήματα όπως το περιστροφικό καπέλο, που αντέχει σε λειτουργία 400 °C, ή το ημιταυ με δύο κομμάτια που είναι συγκολημμένα στεγανά μεταξύ τους και είναι πιστοποιημένο με CE. Καμία άλλη εταιρία, είτε μικρή είτε μεγάλη, δεν το έχει στην γκάμα της, διότι το κόστος των μηχανημάτων για την παραγωγή του είναι πολύ μεγάλο σε σχέση με τις πωλήσεις που έχει το συγκεκριμένο προϊόν.
Γι’ αυτό το λόγο, υπήρξε ενδιαφέρον και από πολύ μεγάλες εταιρίες του χώρου μας που συμμετείχαν στην έκθεση, για συνεργασία για το συγκεκριμένο προϊόν με τη λογική του φασόν, δηλαδή να κατασκευάζουμε γι’ αυτούς το προϊόν και να κάνουν την τελική διαμόρφωση οι ίδιοι, με βάση το δικό τους τρόπο σύνδεσης. Αυτό που δυστυχώς φάνηκε κάπως να προβληματίζει αρχικά κάποιους επισκέπτες, ήταν η αστάθεια που υπάρχει στη χώρα μας, με αποτέλεσμα να είναι περισσότερο δύσπιστοι για να ξεκινήσουν μια συνεργασία.
Γι’ αυτό και προσκαλέσαμε όλους τους επισκέπτες της έκθεσης να έρθουν στις εγκαταστάσεις μας για να δούνε, (πέρα από το βίντεο που είχαμε στην έκθεση) και από κοντά τον εξοπλισμό μας, τις αποθήκες με τα έτοιμα προϊόντα, τη μεγάλη ποσότητα από πρώτες ύλες αλλά και όλα τα ειδικά μηχανήματα που έχουν κατασκευαστεί για τις ανάγκες μας, με αποτέλεσμα να έχουμε χαμηλό κόστος παραγωγής. Και ένα ακόμη δυνατό χαρτί της χώρας μας αυτή τη στιγμή είναι ότι, πλέον, λόγω της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης έχουμε συμπιέσει πάρα πολύ το κέρδος μας, με αποτέλεσμα οι αντίστοιχες ευρωπαϊκές εταιρίες, με τους μεγαλύτερους μισθούς και περίπου την ίδια φορολογία να μην μπορούν να μας ανταγωνιστούν.
Διότι για εκείνους δεν υπάρχει η λογική του να λειτουργούν με τόσο μικρό ποσοστό κέρδους, μόνο και μόνο για να συνεχίσουν να υπάρχουν. Κυριαρχεί η λογική του είτε κερδίζω αρκετά από μια δουλειά, είτε δεν την κάνω.

ΑΤRITUBE HVAC PRODUCTS: Καπναγωγοί και εξαρτήματα με νέες ανανεωμένες πιστοποιήσεις

1. Η έκθεση της ΜCE είναι μια έκθεση υψηλού επιπέδου με πολύ καλή οργάνωση και εξυπηρέτηση. Από άποψη προσέλευσης επισκεπτών, ήταν μικρότερη από το 2014 αλλά μείναμε ευχαριστημένοι από την προσέλευση στο σταντ μας.
2. Η εταιρία μας εδώ και πολλά χρόνια έχει συμμετοχή σε μεγάλες διεθνείς εκθέσεις. Ο απολογισμός από τις συμμετοχές μας φαίνεται και από τις εξαγωγές μας οι οποίες έχουν συνεχή ανοδική πορεία, αλλά κυρίως, πέραν της προβολής μας, είναι σημαντική η συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις εξελίξεις στη διεθνή αγορά.
3. Η συμμετοχή μας στη συγκεκριμένη διοργάνωση είναι η διαφήμιση της εταιρίας μας αλλά και η παρουσίαση των νέων προϊόντων μας. Πιστεύουμε ότι οι στόχοι μας θα επιτευχθούν σε σημαντικό βαθμό.
4. Οι Ελληνικές εταιρίες κάνουν σημαντικά βήματα προόδου, με αποτέλεσμα τα ελληνικά προϊόντα να μπορούν κάλλιστα να σταθούν ισάξια δίπλα σε αντίστοιχα άλλων χωρών.
5. Δεδομένου του γεγονότος ότι διαπιστώθηκε εμφανής μείωση εκθετών στην φετινή διοργάνωση της MCE, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση σίγουρα επηρέασε και την εν λόγω διοργάνωση.
6. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης MCE, παρουσιάσαμε τις νέες ανανεωμένες πιστοποιήσεις μας, τα προϊόντα για καπναγωγούς και εξαρτήματα συμπυκνωμάτων, τους καπναγωγούς και τα εξαρτήματα μονού τοιχώματος σε διατομές από 80mm έως 500mm κατασκευασμένα από ανοξείδωτο χάλυβα AISI 316L (1.4404) και με πάχος υλικού 0,5mm, 0,6mm και 0,8mm καθώς επίσης και τους καπναγωγούς και εξαρτήματα διπλού τοιχώματος με μόνωση από πετροβάμβακα πάχους 25mm, πυκνότητας 80 kg/m3 και 120 kg/m3.
Γεώργιος Χατζηγεωργίου, Υπεύθυνος Εξαγωγών
Δημήτριος Αστερίου, Διευθυντής Πωλήσεων

ΤΙΕΜΜΕ: Καινοτόμες τεχνολογίες στα συστήματα ύδρευσης και θέρμανσης

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η φετινή συμμετοχή της εταιρίας TIEMME στην μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση Mostra Convegno Expocomfort στο Μιλάνο. Η εταιρία είχε μια ισχυρή παρουσία ως εκθέτης στη MCE 2016, που πραγματοποιήθηκε από 15 έως 18 Μαρτίου 2016, ενημερώνοντας τους παρευρισκομένους για τα νέα προϊόντα και τις καινοτόμες τεχνολογίες της στον χώρο των συστημάτων ύδρευσης και θέρμανσης.
Η ΤΙΕΜΜΕ ευχαριστεί ιδιαίτερα όλο τον κόσμο για το έντονο ενδιαφέρον προς τα παραδοσιακά της προϊόντα αλλά και τις νέες, πρωτοποριακές προτάσεις της, που περιλαμβάνουν τα ολοκληρωμένα της συστήματα, τα οποία αποδεικνύουν χρόνο με το χρόνο την ανάπτυξη της εταιρίας.
Η TIEMME προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις όπως:
-Νέα, σύγχρονα συστήματα ακτινοβολίας από δάπεδο, τοίχο ή οροφή.
-Συστήματα που διαφοροποιούν πλήρως τον σχεδιασμό και την κατασκευή οποιουδήποτε λεβητοστασίου.
-Πρωτοποριακά συστήματα θερμιδομέτρησης και ενεργειακής διαχείρισης ενός σύγχρονου κτηρίου.
– Ολοκληρωμένα συστήματα αυτοματισμού που ενσωματώνοντας όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες, ρυθμίζουν το σύνολο των λύσεων της ΤΙΕΜΜΕ με τρόπο εύκολο και ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη.
Η τεχνολογία της ΤΙΕΜΜΕ εμπνέεται από τους ανθρώπους της. Ενημερωθείτε για όλα τα Νέα Προϊόντα της TIEMME μέσα από το επίσημο site της εταιρίας, www.tiemme.gr

XYLEM: Νέα προϊόντα για οικιακές και επαγγελματικές εφαρμογές

Δέκα νέα, ενεργειακά αποδοτικά και σύμφωνα με τις νέες Ευρωπαϊκές οδηγίες προϊόντα παρουσίασε η Xylem στην MCE 2016. Ανάμεσα σε αυτά ξεχώρισαν οι νέοι μετατροπείς συχνότητας Hydrovar, οι νέες σειρές αντλιών Smart Run και Resiboost, καθώς και οι νέοι σταθμοί ανύψωσης λυμάτων Sekamatic.
Οι επισκέπτες της έκθεσης μαζί με την ενημέρωσή τους για τα νέα προϊόντα είχαν την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τεχνικά σεμινάρια από το εξειδικευμένο προσωπικό της Xylem, τα οποία και στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία.
Εκτός των προϊοντικών και τεχνικών παρουσιάσεων, η Xylem επιφύλαξε στους επισκέπτες στιγμές χαλάρωσης με ένα ιδιαίτερο Ice Scuplture Show σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του περιπτέρου, που έκλεψε τις εντυπώσεις όλων.
Έγιναν καθημερινά Happy Hours μια ώρα πριν το κλείσιμο της έκθεσης όπου δόθηκε η ευκαιρία να συζητήσουν οι επισκέπτες μαζί με τα στελέχη της Xylem.
Η Υδάτωρ Α.Ε ήταν στην έκθεση και ευχαριστεί ιδιαίτερα όλους όσους επισκέφθηκαν το περίπτερο της Xylem στην MCE 2016 να συζητήσουν μαζί για όλες τις λύσεις που προσφέρει η εταιρία στις κτιριακές και οικιακές εφαρμογές.