Αρχική » Προϊόντα που Παρουσιάσαμε » Ειδών Υγιεινής » ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ!

ΤΟ ΜΠΑΝΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΨΗΦΙΑΚΟ!

ideal 1.jpg

ideal 1.jpgΤο 60% των καταναλωτών, θα περνούσε περισσότερο χρόνο στο μπάνιο του αν ήταν ψηφιακά εξοπλισμένο, αποκαλύπτει παγκόσμια έρευνα.
H Ελλάδα, ανάμεσα στις πιο προχωρημένες χώρες!

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλον τον πλανήτη χρησιμοποιούν ψηφιακά προϊόντα – όπως  τηλέφωνο, συσκευές μουσικής, τηλεόραση και συσκευές πρόσβασης στο διαδίκτυο – στο ιερό άδυτο του μπάνιου τους. Αυτή η ευρεία τάση διαπιστώθηκε μέσα από μία έρευνα που πραγματοποίησε η Ideal Standard International, κορυφαίος προμηθευτής καινοτόμων και προηγμένου σχεδιασμού λύσεων για το μπάνιο.
Σύμφωνα με on-line δημοσκόπηση, οκτώ στους δέκα καταναλωτές που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησαν ότι ήδη χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρονική συσκευή στο μπάνιο τους.
Ως πιο δημοφιλείς ανακηρύσσονται οι συσκευές ήχου/ μουσικής καθώς και οι ψηφιακές ζυγαριές. Έξι στους δέκα καταναλωτές ανέφεραν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο στο μπάνιο τους αν ήταν εξοπλισμένο με ψηφιακά προϊόντα, κατά προτίμηση για επικοινωνία, αναψυχή και ευεξία.
Οκτώ στους δέκα καταναλωτές έδειξαν πρόθεση αγοράς  ενός ή περισσότερων ψηφιακών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για το μπάνιο.
Η έρευνα κατέδειξε μια σειρά από σαφείς περιφερειακές διαφορές: οι Ασιατικές αγορές όπως η Κίνα, η Νότιος Κορέα και η Ταϋλάνδη, είναι αυτή τη στιγμή οι χώρες των οποίων οι κάτοικοι είναι μακράν οι πιο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, ακολουθούμενες από τη Ρωσία και τις Νοτιοανατολικές Ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένων της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων εκδήλωσε ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα που σχετίζονται με την ψυχαγωγία, με πρωτοπόρους την Ταϋλάνδη και την Κορέα ενώ ακολουθούν η Αίγυπτος, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο, η Γαλλία και η Ολλανδία. Οι καταναλωτές που ρωτήθηκαν έδειξαν γενικά ενδιαφέρον σε ψηφιακά προϊόντα που βελτιώνουν την υγεία τους (Βουλγαρία, Κίνα και Ρωσία). Ακολουθούν από κοντά Ελλάδα, Ιταλία και Ισπανία, που εξέφρασαν ενδιαφέρον για ψηφιακά προϊόντα ευεξίας.
Οι έφηβοι (15-20 ετών) ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τα ψηφιακά προϊόντα στο μπάνιο και δήλωσαν ότι θα περνούσαν πολύ περισσότερο χρόνο σ’ αυτό αν ήταν εξοπλισμένο με προϊόντα τεχνολογίας. Με ποσοστό 79%, οι έφηβοι του Ηνωμένου Βασιλείου, είχαν την υψηλότερη βαθμολογία ανάμεσα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής. Αντίστοιχα για την Ασία, το μεγαλύτερο ποσοστό μετρήθηκε στην Ταϋλάνδη,  με  ένα  συντριπτικό 90%!  Ως  πιο  δημοφιλής  κατηγορία  ανακηρύχθηκε η διασκέδαση.
Η έρευνα διεξήχθη από τη Synovate, μια κορυφαία εταιρία ερευνών, με μία δημοσκόπηση μέσω διαδικτύου (on-line) στην οποία ρωτήθηκαν πάνω από 5.000 καταναλωτές, ηλικίας 15-70 ετών, ποιά ψηφιακά προϊόντα θα ήθελαν να έχουν ή χρησιμοποιούν ήδη στο μπάνιο τους. Η έρευνα κάλυψε 14 αγορές από τις εξής χώρες: Βέλγιο,  Βουλγαρία,  Κίνα,  Αίγυπτο,  Γαλλία,  Γερμανία,  Ελλάδα,  Ιταλία,  Νότιο Κορέα,  Ολλανδία,  Ρωσία,  Ισπανία,  Ταϋλάνδη και  Ηνωμένο Βασίλειο.
ideal 3.jpgΤο μπάνιο της επόμενης γενιάς
Η Ideal Standard International πάντοτε υπήρξε υπέρμαχος του μακρόπνοου σχεδιασμού έχοντας ως όραμα "να φέρει την ψηφιακή εποχή στο μπάνιο, δημιουργώντας ένα χώρο ευχαρίστησης και χαλάρωσης". Η Ideal Standard International συνεργάζεται στενά με ομάδα καταξιωμένων σχεδιαστών προκειμένου να μεταφράσει τις ανάγκες των καταναλωτών σε απτά έπιπλα μπάνιου και είδη υγιεινής. «Η ψηφιακή εποχή προσφέρει  ένα καλύτερο τρόπο ελέγχου του περιβάλλοντός μας μέσω της τεχνολογίας που ενσωματώνεται στα προϊόντα», λέει ο Robin Levien, ένας καταξιωμένος σχεδιαστής και συνεργάτης της Ideal Standard International εδώ και 28 χρόνια. «Είναι θεμελιώδες να αναπτύξουμε προϊόντα που θα επικοινωνούν με τους καταναλωτές σε πεδία  τα οποία τους ενδιαφέρουν, όπως η υγεία».
Η τάση του μέλλοντος  – Το μπάνιο γίνεται ψηφιακό!
 «Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια σημαντική εξέλιξη στην κοινωνία μας», λέει η Catherine Teirlynck, Chief Marketing Officer  του Ομίλου Ideal Standard International. «Το μπάνιο   συχνά   θεωρείται  ως  το  τελευταίο  ασφαλές  καταφύγιο   σ’  ένα  γεμάτο  στρες περιβάλλον. Η συγκεκριμένη έρευνα επιβεβαιώνει ότι τα ψηφιακά προϊόντα δεν θεωρούνται εισβολείς, αλλά είναι μάλλον ευπρόσδεκτα σε μόνιμη θέση μέσα στο μπάνιο μας». 
Αν προς το παρόν οι κύριοι λόγοι για τη χρήση των ψηφιακών εργαλείων στο μπάνιο είναι η αναψυχή, η εξοικονόμηση χρόνου και η ιδιωτικότητα-απομόνωση, το μέλλον αποκαλύπτει ένα διευρυνόμενο φάσμα πεδίων στα οποία οι καταναλωτές θα θεωρούσαν ευπρόσδεκτες κάποιες ψηφιακές συσκευές που θα αφορούσαν την υγεία και την ασφάλειά τους.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας της Ideal Standard, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:
 www.idealstandard.gr
ideal 2.jpgΨηφιακά προϊόντα της Ideal Standard
Το όραμα της Ideal Standard International είναι «να φέρει την ψηφιακή εποχή στο μπάνιο, δημιουργώντας ένα χώρο ευχαρίστησης και χαλάρωσης». Η εταιρία διαθέτει μία σειρά ψηφιακών προϊόντων όπως:
• Tonax: Είναι ένα καινοτόμο σύστημα ντους-υδρομασάζ. H καμπίνα είναι ειδικά σχεδιασμένη για πιο αθόρυβη λειτουργία του ντους ενώ συγκρατεί 20% περισσότερο ατμό από τις παραδοσιακές καμπίνες ντους-υδρομασάζ. Η Tonax αντιπροσωπεύει το ντους της επόμενης γενιάς καθώς διαθέτει υποδοχή για συσκευή MP3 και λειτουργία χρωματοθεραπείας. Το νέο σύστημα ντους προσφέρει επίσης πολλαπλά wellness χαρακτηριστικά , όπως ατμόλουτρο, άνετο πτυσσόμενο κάθισμα, ισχυρούς εκτοξευτήρες νερού για μασάζ σώματος και ένα σύστημα ντους απαλής βροχής. Η καμπίνα Tonax διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά.
• Mirrors: Μία μοναδική συλλογή από καθρέπτες με τη σφραγίδα της Ideal Standard, δημιουργία του ιταλού αρχιτέκτονα Matteo Baroni. Οι φουτουριστικοί αυτοί καθρέφτες ενσωματώνουν διακριτικά ένα μοναδικό κρυφό μηχανισμό φωτισμού. Χωρίς φωτισμό το προϊόν είναι απλώς καθρέφτης. Όταν ανοίγει ο διακόπτης  φωτισμού, ο καθρέφτης μετασχηματίζεται σ’ ένα μοντέρνο αντικείμενο που προσθέτει ιδιαίτερη ατμόσφαιρα σε οποιοδήποτε δωμάτιο του σπιτιού. Οι νέοι καθρέφτες διατίθενται σε 3 τύπους: Traffic, Esse και Bubble. Στην ελληνική αγορά θα είναι διαθέσιμοι μέσα στο 2009.