Αρχική » Νέα απο Επιχειρήσεις » Σεμινάρια » Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση για την παρουσίαση των προϊόντων της Rehau

Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση για την παρουσίαση των προϊόντων της Rehau

Εκδήλωση για την παρουσίαση των προϊόντων της REHAU πραγματοποιήθηκε στις 11 Οκτωβρίου στην αίθουσα του κεντρικού καταστήματος του ΣΕΥΔΑΠ στα Πετράλωνα.
Την παρουσίαση των προϊόντων που αφορούν τους τομείς της ύδρευσης, αποχέτευσης και θέρμανσης έκαναν τα στελέχη της REHAU Διαμαντής Καραμποΐκης, διευθυντής της εταιρίας επί 24 χρόνια και υπεύθυνος του τμήματος που αφορά τα συστήματα και προϊόντα ύδρευσης, θέρμανσης και αποχέτευσης, και οι μηχανολόγοι – μηχανικοί κ.κ. Δασκαλάκης, Κωνσταντινίδης και Χριστοδούλου.
Στην αρχή της εκδήλωσης ο κ. Καραμποΐκης αφού ευχαρίστησε τη διεύθυνση του ΣΕΥΔΑΠ και όλους τους παρευρισκομένους αναφέρθηκε εκτενώς στον τρόπο προσέγγισης του πελάτη – καταναλωτή και στο κτίσιμο σχέσεων εμπιστοσύνης με άμεσο στόχο την βελτίωση, ακόμα και σε περιόδους οικονομικής κρίσης, των πωλήσεων με ταυτόχρονη αύξηση του ποσοστού κέρδους. 
Καταθέτοντας τις σκέψεις του στο παραπάνω θέμα, παραθέτοντας χαρακτηριστικά παραδείγματα ο κ. Καραμποϊκης, μεταξύ άλλων, τόνισε: 
«Αυτό που πιστεύω ότι είναι το πιο σημαντικό ειδικά στην εποχή αυτή που ζούμε είναι ότι ο κάθε ένας από εμάς, από εσάς, πρέπει να κτίσει το δικό του προφίλ. Δηλαδή τι πουλάει. Πουλάει φτήνια, πουλάει εμπιστοσύνη, πουλάει ποιότητα, πουλάει εγκατάσταση που κάνει πράγματι για πόσιμο νερό που είναι εγκατάσταση υγιεινή που δεν έχει φόβο σαλμονέλας και όλα αυτά που ο καθένας μπορεί μόνος του να βγάλει το σλόγκαν της εταιρίας του, του ατόμου του. Μπορεί ο καθένας στον περίγυρό του να οικοδομήσει ένα προφίλ εμπιστοσύνης… Πρώτα και κύρια το να πάρεις μια δουλειά και να μην κερδίσεις αυτό που πρέπει να κερδίσεις δεν νομίζω ότι σε βοηθάει. Άρα κάπου πρέπει να βάλεις εκείνα τα χαρακτηριστικά και να κτίσεις ένα όνομα το οποίον θα σου δίνει τη δυνατότητα να λες: “Εγώ είμαι αυτός που κάνει τεχνικά άρτιες εγκαταστάσεις, που διαστασιολογώ σωστά, τηρώ τους κανόνες”. Αυτό δίνει περισσότερο κύρος και για την οικονομική και τεχνική κατάρτιση που προσφέρετε στον πελάτη…Σε χώρες με πολύ μικρότερο βιοτικό επίπεδο από εμάς πουλάμε τα προϊόντα της Rehau και σε πιο ακριβές τιμές. Αυτό γίνεται γιατί προφανώς κάποιοι έχουν ενστερνισθεί το γεγονός ότι δεν είναι μόνο η τιμή που πουλάει. βεβαίως στον πελάτη μπορείς να πεις ότι έχω δύο προσφορές, η μία είναι με αυτό το υλικό και η άλλη είναι με διαφορετικό υλικό. Το 2ο υλικό αν υποθέσουμε ότι έχετε διαλέξει της Rehau, είναι ακριβό γιατί είναι καλό, και το καλό είναι ακριβό… Άρα δηλαδή το ακριβό και το φτηνό είναι θέμα το πώς το πλασάρεις…
Θέλω να αναφερθώ και στο ρόλο που έχει το συναίσθημα στη δουλειά μας. Όταν λέμε συναίσθημα εννοούμε το περιβάλλον που δημιουργείς στην επικοινωνία με τον πελάτη σου. Είναι αναγκαίο να δημιουργείς τέτοιες συνθήκες ώστε να μπορεί ο απέναντί σου να σε κοιτάξει στα μάτια και να τον κοιτάξεις και εσύ στα μάτια και με ειλικρίνεια να εκθέσεις την προσφορά σου… Είναι επιβεβλημένο να μπορείς να τεκμηριώσεις και να παρουσιάσεις το τι σημαίνει ακριβή λύση και ποια είναι τα πλεονεκτήματά της έναντι της φτηνότερης την οποία θα μπορείς να προσφέρεις αν την επιλέξει τελικά ο πελάτης. … Πολλές φορές χάνουμε μια δουλειά και νομίζουμε ότι φταίει η τιμή. Αλλά δεν είναι η τιμή. Είναι πάρα πολλά άλλα πράγματα»…
Στην παρουσίαση των προϊόντων από τους μηχανολόγους της εταιρίας δόθηκαν βασικές πληροφορίες και έγινε επί τόπου επίδειξη στα συστήματα ύδρευσης, θέρμανσης και αποχέτευσης. Στο τέλος της παρουσίασης τα στελέχη της Rehau απάντησαν σε πολλές ερωτήσεις τεχνικού περιεχομένου που υπέβαλαν οι παρευρισκόμενοι.

Η REHAU δραστηριοποιείται σε τρεις μεγάλους τομείς: Τεχνολογία οικοδομής, αυτοκινητοβιομηχανία και βασική βιομηχανία. Η εταιρία από το 2001 έχει δικές της ιδιόκτητες εγκαταστάσεις και έχει και υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη.

 

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Σεμινάρια