Αρχική » Νέα απο Επιχειρήσεις » Συμμετοχή σε Εκθέσεις » IDEAL STANDARD Παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας «Α Βeautiful Use Of Space»

IDEAL STANDARD Παρουσίαση της νέας εταιρικής ταυτότητας «Α Βeautiful Use Of Space»

ideal-ish_2013_

ideal-ish_2013_Η Ideal Standard, κορυφαία εταιρία στον εργονομικό σχεδιασμό προϊόντων μπάνιου, εγκαινίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα “A Beautiful Use Of Space” και δεν είναι τυχαίο που επέλεξε τη Διεθνή Έκθεση ISH 2013 στη Φρανκφούρτη για την αναγγελία της, αφού εκεί χτυπάει ο παγκόσμιος παλμός της αγοράς για το μπάνιο, τις κατασκευές και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Σε ένα άκρως εντυπωσιακό περίπτερο 840 τ.μ. το οποίο ξεχώριζε σε ένα ωκεανό συμμετοχών από τις μεγαλύτερες διεθνείς εταιρίες του χώρου, η Ideal Standard δραματοποίησε έξοχα την αισθητική της νέας της καμπάνιας, η οποία δεν οριοθετεί το χώρο του μπάνιου μέσα σε τέσσερις τοίχους, αλλά βιωματικά, μέσα από τους βασικούς άξονες των εμπειριών που προορίζεται να προσφέρει: Αναζωογόνηση, χαλάρωση, ευεξία και παιχνίδι.
Τις φωτογραφικές λήψεις των εικαστικών του περιπτέρου, υπέγραφε ο διάσημος Γερμανός φωτογράφος Kristian Schuller, και ήταν μέρος της πρόσφατης διαφημιστικής εκστρατείας της εταιρίας, η οποία απεικονίζει τη δέσμευση της Ideal Standard για σχεδιασμό με επίκεντρο τον άνθρωπο. Μέσα από τα εικαστικά του περιπτέρου, αποκαλύφθηκαν τα πλεονεκτήματα και η εξαιρετική ποικιλία των προϊόντων των σειρών Strada, Softmood, Achimodule, Jado, Idealrain και της νέας σειράς Connect Space της Ideal Standard.
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνέντευξης Τύπου στην ISH 2013, στη Φρανκφούρτη, η Ideal Standard δημοσιοποίησε επίσης την ευρωπαϊκή έρευνα που διεξήγαγε και ολοκληρώθηκε πρόσφατα, με τίτλο: «Συμπεριφορές στο μπάνιο. Βελτιστοποίηση του χώρου του μπάνιου για τα σύγχρονα νοικοκυριά». Βάσει της τεχνολογίας χαρτογράφησης κίνησης, η έρευνα φέρνει στο φως εντυπωσιακά στοιχεία σχετικά με την καθημερινή χρήση του μπάνιου ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή και τον αριθμό, τις ηλικίες και το φύλο των μελών μιας οικογένειας.
Η Ideal Standard πραγματοποίησε την έρευνα προκειμένου να διερευνηθεί πώς πραγματικά χρησιμοποιούνται στην πράξη τα μπάνια στο σύνολό τους από τους καταναλωτές. Ανταποκρινόμενη στην ανάγκη των πελατών της για ιδανικά μπάνια, η εταιρία θα χρησιμοποιήσει τα ευρήματα της έρευνας ως βάση για τη σχεδίαση των επόμενων σειρών της.
«Η παρουσία μας στη Διεθνή Έκθεση ISH 2013 και η παρουσίαση της νέας εταιρικής μας ταυτότητας καταδεικνύουν την αφοσίωσή μας στην ανάπτυξη και τη δημιουργία λύσεων μπάνιου με επίκεντρο τον καταναλωτή», δήλωσε η Kerris Bright, Chief Marketing Officer της Ideal Standard International, «Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε προϊόντα μπάνιου με καινοτόμο σχεδιασμό και υψηλή ποιότητα. Στην Ideal Standard οι καταναλωτές παραμένουν σταθερά στο επίκεντρο όλων των δραστηριοτήτων μας, για οτιδήποτε χρειάζεται το μπάνιο τους».