Αρχική » Περιεχόμενα » Εκθέσεις » 13η HORECA: Στην τελική ευθεία οι προετοιμασίες για την μεγαλύτερη έκθεση του ξενοδοχειακού & επισιτιστικού κλάδου στην Ελλάδα!

13η HORECA: Στην τελική ευθεία οι προετοιμασίες για την μεγαλύτερη έκθεση του ξενοδοχειακού & επισιτιστικού κλάδου στην Ελλάδα!

Το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός στην Ελλάδα, η 13η HORECA, σε λιγότερο από δύο μήνες πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες της για όλους τους επαγγελματίες της Φιλοξενίας, της Μαζικής Εστίασης και της Καφεστίασης.

Με 550 εκθέτες – τις σημαντικότερες και μεγαλύτερες προμηθευτικές εταιρείες του ξενοδοχειακού και επισιτιστικού κλάδου – με ένα πλήθος από ανανεωμένες παράλληλες εκδηλώσεις, με την περαιτέρω βελτίωση των οργανωτικών δομών από την πλευρά της διοργανώτριας εταιρείας, με την στήριξη και την ηχηρή παρουσία όλων των θεσμικών φορέων της Τουριστικής Βιομηχανίας και του Επισιτιστικού κλάδου, για ακόμα μία χρονιά, η HORECA θα αποτελέσει το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός στην χώρα μας, ένα από τα πιο επιδραστικά και ισχυρά brands στην Ελλάδα, πυρήνα των εξελίξεων και κοιτίδα των τάσεων που αφορούν τον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο.
Η σίγουρη τεράστια εμπορική αποτελεσματικότητα, η πρωτοφανής πολυσυλλεκτικότητα αλλά και ο καθοριστικός ρόλος που διαδραματίζει διαχρονικά η HORECA στον ευρύτερο κλάδο του Τουρισμού θα είναι και φέτος οι παράγοντες που θα οδηγήσουν στην επιβεβαίωση του τίτλου της ως μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις για τα Ξενοδοχεία και την Εστίαση σε παγκόσμιο επίπεδο!
“Στόχος της έκθεσης είναι η προσέλκυση ποιοτικών επισκεπτών από Ελλάδα, Κύπρο και τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής”.

Πλήρως ανανεωμένες παράλληλες εκδηλώσεις

Η διοργανώτρια εταιρεία θέλοντας να προσφέρει στο πλήθος των επαγγελματιών επισκεπτών της έκθεσης, την δυνατότητα να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις τόσο όσον αφορά τα προϊόντα αλλά και τις υπηρεσίες, τις οργανωτικές δομές, την εμπορική αποτελεσματική της επιχείρησης τους, που θα την οδηγήσουν σε μία νέα, σύγχρονη εποχή με βάση τα πρότυπα επιτυχημένων επιχειρήσεων του εξωτερικού, φέτος διαμόρφωσε εξαιρετικά ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και επιδείξεις και στα 4 stages των παράλληλων εκδηλώσεων της έκθεσης. Έτσι λοιπόν μέσα από τα πλήρως ανανεωμένα προγράμματα οι καινοτομίες και οι ενδιαφέρουσες ιδέες για την ψηφιακή εξέλιξη των ξενοδοχείων αλλά και γενικότερα των τουριστικών καταλυμάτων θα αποτελέσουν τον πυρήνα του Web Hotel, κορυφαίοι chef και ζαχαροπλάστες από όλο τον κόσμο μέσα από εντυπωσιακές γαστρονομικές παρουσιάσεις κατά την διάρκεια του Gastronomy Forum θα δώσουν το βήμα στην νέα ελληνική κουζίνα, ενώ βραβευμένοι και έμπειροι baristi και bartenders θα κυριαρχήσουν με τις προτάσεις τους αλλά και τις γνώσεις τους στα stages των Beer & Spirits Show και Coffee Events.

Προσέλκυση ποιοτικού επισκεπτικού κοινού

Η προσέλκυση στη HORECA 2018 ακόμη πιο στοχευμένων και ποιοτικών επισκεπτών, τόσο από την Ελλάδα και την Κύπρο όσο και από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής, αποτελεί τον στόχο της οργανώτριας εταιρείας FORUM ΑΕ. Για το σκοπό αυτό θα περιοριστεί σημαντικά ο αριθμός των χειρόγραφων προσκλήσεων, καθώς θα δοθεί έμφαση στην αποστολή ηλεκτρονικών barcode προσκλήσεων σε επαγγελματίες του κλάδου.

Ισχυροποιώντας την δυναμική της

Στοχεύοντας να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο την δυναμική της HORECA αλλά και τον ρόλο της ως ηγέτη των εκθέσεων, η διοργανώτρια εταιρεία, μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, έχει ήδη διαμορφώσει μία δυνατή διαφημιστική καμπάνια η οποία καλύπτει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών μάρκετινγκ και διαφήμισης, προβάλλει τη δυναμική της μεγιστοποιώντας την επισκεψιμότητά της και την εμπορική της επιτυχία. Συγκεκριμένα, η διαφημιστική καμπάνια της HORECA 2018 θα υπερβεί τις 500.000€. Η έκθεση θα προβληθεί με εκατοντάδες τηλεοπτικά μηνύματα σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, για περισσότερες από 3 εβδομάδες, ενώ περισσότερα από 8.500 ραδιοφωνικά σποτ θα βγουν στον αέρα του ραδιοφώνου σε συνολικά 35 σταθμούς, σε 19 νομούς της χώρας. Παράλληλα με οnline στοχευμένες ενέργειες (newsletters, google ads, social media) αλλά και έντυπες διαφημίσεις στον κλαδικό Τύπο, θα επικοινωνήσει με τον πιο δυναμικό και αποτελεσματικό τρόπο την είδηση της 13ης διοργάνωσής της.

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Εκθέσεις