Αρχική » Νέα Συντηρητών Καυστήρων » Ειδήσεις » “Υδρώ”: Το ισχυρότερο δίκτυο συνεταιριστικών καταστημάτων

“Υδρώ”: Το ισχυρότερο δίκτυο συνεταιριστικών καταστημάτων

Τα 54 συνεταιριστικά καταστήματα "υδρώ" αποτελούν το μεγαλύτερο εξειδικευμένο δίκτυο πώλησης υδραυλικών ειδών, ειδών υγιεινής και πλακιδίων, ειδών θέρμανσης, κ.ά., που εκτείνεται σε περισσότερες από 30 μεγάλες πόλεις της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας. Τα "υδρώ" προσελκύουν το καταναλωτικό κοινό και τους επαγγελματίες με τεράστια ποικιλία προϊόντων, επώνυμη ποιότητα, και τις πιο ανταγωνιστικές τιμές, πανελλαδικά. Παράλληλα, διαθέτουν μοναδική τεχνογνωσία, παρέχουν υπηρεσίες υποστήριξης των πωλήσεων και διακρίνονται για τη φιλική και συναδελφική αντιμετώπιση των πελατών τους.
Τα καταστήματα "υδρώ", με την υποστήριξη της ΠΟΣΕΥΔ, έχουν πραγματοποιήσει σημαντικά βήματα για το χτίσιμο της εικόνας τους και την προβολή τους στο ευρύ κοινό. Ήδη διανύουμε την τέταρτη συνεχή χρονιά συγκροτημένης και ενιαίας πανελλαδικής προβολής τους από την κρατική τηλεόραση και πολλούς τοπικούς τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της περιφέρειας, περιοδικά για το σπίτι, επαγγελματικά περιοδικά, κ.ά. Παράλληλα, πολλοί συνεταιρισμοί αναλαμβάνουν κατά περιόδους πρωτοβουλίες προώθησης και προβολής των καταστημάτων τους στις τοπικές κοινωνίες, πάντα στο πνεύμα και το ύφος της γενικότερης καμπάνιας των "υδρώ". Η έντονη επικοινωνιακή δραστηριότητα των "υδρώ", πέρα από την εξυπηρέτηση του στρατηγικού αναπτυξιακού στόχου των συνεταιρισμών, συμβάλλει σημαντικά στην ενδυνάμωση των εσωτερικών διαδικασιών και την προσέλκυση νέων συνεταιριστών.
Σήμερα, το σύνολο των συνεταιρισμών, αλλά και των συνεταιριστών που είναι εγγεγραμμένοι σε αυτούς, πιστεύει στην αξία και επενδύει στη νέα δυναμική που προσφέρει στο συνεταιριστικό κίνημα το ισχυρό και αναγνωρισμένο, πλέον, όνομα "υδρώ". Το ετήσιο επικοινωνιακό πρόγραμμα των "υδρώ" για το 2007, μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της πρώτης περιόδου (εαρινής), θα συνεχιστεί τους φθινοπωρινούς μήνες, με ενέργειες τοπικής και πανελλαδικής εμβέλειας.
Παράλληλα σχεδιάζεται το επικοινωνιακό πρόγραμμα του 2008. Η συνεπής επικοινωνιακή στρατηγική που ακολουθούν τα 54 συνεταιριστικά καταστήματα "υδρώ" έχει φέρει σημαντικά ποσοτικά και ποιοτικά αποτελέσματα στην αναγνωρισιμότητα των καταστημάτων, στην αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς των συνεταιρισμών, τη βελτίωση της εικόνας και της λειτουργίας των καταστημάτων, αλλά και στην ενίσχυση της συνεταιριστικής ιδέας. Αν και πρώτοι επί σειρά ετών στην εγχώρια κλαδική αγορά, οι συνεταιρισμοί, με την ισχυροποίηση του δικτύου "υδρώ", ενισχύουν διαρκώς τη θέση τους, εμπλουτίζουν τις προτάσεις τους και βελτιώνουν τις υπηρεσίες τους, προάγοντας τον υγιή ανταγωνισμό και το ρυθμιστικό ρόλο τους, σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο.