Αρχική » Συνδικαλιστικά Νέα Υδραυλικών » Σύνδεσμοι » «Ονειρική» η εκδρομή του Συνδέσμου Έδεσσας

«Ονειρική» η εκδρομή του Συνδέσμου Έδεσσας

Βουδαπέστη, Βιέννη και Παραδουνάβια Χωριά επισκέφθηκαν οι συνάδελφοι της Έδεσσας, στην 5ήμερη εκδρομή του Συνδέσμου, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008.
Οι εντυπώσεις από την εκδρομή, καταγράφονται στο δελτίο τύπου που μας έστειλε προς δημοσίευση το Δ.Σ.

«Την Πέμπτη 20 Μαρτίου και ώρα 9 μ.μ. μια μεγάλη παρέα 47 ατόμων, από Έδεσσα, Σκύδρα, του Συνδέσμου θερμοϋδραυλικών επαρχίας Έδεσσας και μερικοί φίλοι ξεκινήσαμε για ένα πενταήμερο ταξίδι σε Βουδαπέστη, Βιέννη και Παραδουνάβια Χωριά με οδηγό μας τον ακούραστο  Δημήτρη και αρχηγό μας τον υπέροχο Τάκη Γιάννου.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα στρώθηκε η καθιερωμένη πια στις εκδρομές μας τραπεζαρία, με σπιτικά καλούδια, πίτες, μεζεδάκια, ντολμαδάκια, γλυκά και άφθονο τσίπουρο. Οι ατάκες, τα πειράγματα, τα ανέκδοτα έδιναν και έπαιρναν και ο ένας συμπλήρωνε τον άλλο.
Δεν καταλάβαμε πότε πέρασαν οι ώρες και φτάσαμε το μεσημεράκι, στη ρομαντική αλλά και μελαγχολική βασίλισσα του Δούναβη, τη Βουδαπέστη, με τις πολλές επιβλητικές γέφυρες και τα υπέροχα κτίρια.
edessa.jpgΤο ίδιο βράδυ όλοι ξεκούραστοι και καλοντυμένοι απολαύσαμε μια υπέροχη νυχτερινή κρουαζιέρα, με ξενάγηση στο Δούναβη και υπό το φως των κεριών και τον ήχο κλασικής μουσικής, θαυμάσαμε τη φωτισμένη πόλη, «ένα όνειρο».
Την επόμενη μέρα, με ξεναγό την κυρία Σοφία, Ελληνίδα που ζει στη Βουδαπέστη, καθηγήτρια ιστορίας, επισκεφθήκαμε τα κυριότερα μνημεία της πόλης, την πλατεία ηρώων, τα ανάκτορα, το κοινοβούλιο, το λόφο των ψαράδων, όλη η πόλη ένα μουσείο. Το απογευματάκι επισκεφθήκαμε και έναν από τους γνωστούς πεζόδρομους, τη Βάτσι Ούτσα με τα μοντέρνα επώνυμα καταστήματα και απολαύσαμε τον καφέ μας καθώς και τα περίφημα γλυκά τους στο παραδοσιακό, γνωστό καφέ – ζαχαροπλαστείο Ζερμπώ. Το βράδυ δειπνήσαμε σε γνωστή ταβέρνα της πόλης όπου γευτήκαμε τα παραδοσιακά φαγητά και γλυκά συνοδεία με τα τσιγγάνικα βιολιά και τα φολκλορικά μπαλέτα, όπου δεν χάσαμε την ευκαιρία να δείξουμε τις χορευτικές μας ικανότητες σε ταγκό, βαλς, ακόμα και σε χασαποσέρβικο.
Τρίτη ημέρα και το πρόγραμμα περιλάμβανε επίσκεψη στην πανέμορφη πόλη του μπαρόκ και του βαλς, τη Βιέννη. Ξεναγηθήκαμε στα ανάκτορα, στην όπερα, στους θαυμαστούς κήπους, στον καθεδρικό ναό του Αγίου Στεφάνου και περπατήσαμε στον υπέροχο πεζόδρομο με τα πανάκριβα καταστήματα και τις σοκολατερί με τα γνωστά, νόστιμα σοκολατάκια Μόζαρτ από τα οποία προμηθευτήκαμε και δοκιμάσαμε σχεδόν όλοι.
Ιδιαίτερο χρώμα έδιναν τα αμαξάκια που προσφέρονταν για βόλτα στην πόλη με τους αμαξάδες με παραδοσιακές στολές, άνδρες και γυναίκες.
Την τέταρτη μέρα επισκεφτήκαμε τα Παραδουνάβια Χωριά, το παραδοσιακό χωριό του  Αγίου Ανδρέα με πολλά μαγαζάκια λαϊκής παραδοσιακής τέχνης, μαγαζιά με χειροποίητα κρύσταλλα, πειρασμός για τις κυρίες που δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στην αγορά αναμνηστικών και δώρων. Συνεχίσαμε την ξενάγηση στην πόλη Έστεργκομ, την παλιά πρωτεύουσα της Ουγγαρίας και γευματίσαμε σε παραδοσιακή ταβέρνα με φασιανό, ζαρκάδι, σπαραγγόσουπα, πέστροφα και ό,τι άλλο μπορεί να ποθήσει κάποιος. Ατραξιόν του μαγαζιού να ντύνονται οι πελάτες βασιλιάδες και βασίλισσες με τα απαραίτητα ενδύματα και αξεσουάρ (κορώνες). Επιτέλους ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσουν οι σύζυγοι αυτό που είχαν υποσχεθεί στις γυναίκες τους. «Μια μέρα θα σε κάνω βασίλισσα». Γέλια, φωτογραφίες μέχρι και αυτοσχέδιες παραστάσεις δόθηκαν με μεγάλη επιτυχία.
Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν. Με τις καλύτερες εντυπώσεις και αναμνήσεις, πήραμε την Τρίτη το δρόμο της επιστροφής και αφού μέσα σε δεκαπέντε ώρες, ζήσαμε όλες τις εναλλαγές του καιρού και τα νάζια του Μάρτη, ήλιο, αέρα, βροχή και πολύ χιόνι, φθάσαμε στην όμορφη πόλη μας. Ευχαριστούμε το πρακτορείο Voras Travel ΕΕ, για την άψογη διοργάνωση της εκδρομής μας. Ξενοδοχεία, ξεναγήσεις όλα άψογα. Ευχαριστούμε τον οδηγό μας Δημήτρη και τον αρχηγό μας Τάκη Γιάννου. Η διοίκηση ευχαριστεί τους συναδέλφους και φίλους που συμμετείχαν στην εκδρομή και υπόσχεται ότι θα ακολουθήσουν και άλλες όμορφες εκδρομές. Καλούμε και άλλους συναδέλφους να συμμετέχουν και να είναι σίγουροι ότι δεν θα χάσουν».