Πρόκειται για ένα μικρό και κομψό αυτοκίνητο με φιλική και εντυπωσιακή εμφάνιση. Το Nemo είναι συμπαγές σε ό,τι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις και παράλληλα ευρύχωρο εσωτερικά, με μια πλειάδα χαρακτηριστικών για ευκολία στη χρήση του (συρόμενες πλευρικές πόρτες, ασύμμετρες πίσω αναδιπλούμενες πόρτες, διαμόρφωση καθίσματος συνοδηγού, κ.ά.)
Το Nemo είναι επίσης άνετο χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ασφάλεια και οινομικό στη χρήση και στην απόκτησή του. Αποτελεί ένα αυτοκίνητο ιδανικό για τις σημερινές μεγαλουπόλεις όπου οι κυκλοφοριακές συνθήκες γίνονται ολοένα και πιο δύσκολες.
Με τον εμπνευσμένο του σχεδιασμό το Nemo έχει να επιδείξει μοναδικές ικανότητες σε ό,τι αφορά τη χωρητικότητα:
• Όγκος φόρτωσης 2,5 m³.
• Ωφέλιμο φορτίο 610 kg.
• Κάθισμα συνοδηγού «extenso», που χάρη στις πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης δίνει τη δυνατότητα επέκτασης του συνολικού όγκου του χώρου φόρτωσης μέχρι τα 2,8 m³ και του συνολικού μήκους σχεδόν μέχρι τα 2,5 m.
Ασφάλεια και άνεση
Στα δυνατά σημεία του Nemo συγκαταλέγεται και η ευκολία πρόσβασης τόσο στο χώρο φόρτωσης, όσο και στο χώρο επιβατών. Με την ευχάριστη και φιλόξενη θέση οδήγησης, τις μεγάλες πλευρικές συρόμενες πόρτες, τις ασύμμετρες πίσω αναδιπλούμενες, και το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, το Nemo προσφέρει μια πληθώρα λύσεων, ώστε να κάνει τη ζωή ευκολότερη και να ικανοποιήσει με αυτόν τον τρόπο την πλειοψηφία των απαιτήσεων των επαγγελματιών.
Επίσης διαθέτει χαρακτηριστικά εφάμιλλα ενός επιβατικού αυτοκινήτου: Εργονομικά τοποθετημένα χειριστήρια, λεβιέ ταχυτήτων ψηλά και δίπλα στο τιμόνι, πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, κάθισμα οδηγού με πολλαπλές ρυθμίσεις, υψηλής ποιότητας ηχοσύστημα με 4 ηχεία και προεγκατάσταση για bluetooth.
Στον τομέα της ασφάλειας, εκτός από τον στάνταρ αερόσακο για τον οδηγό, το Nemo εξοπλίζεται προαιρετικά με αερόσακο συνοδηγού και με πλευρικούς.
Οι ζώνες ασφαλείας διαθέτουν περιοριστή φορτίου και προεντατήρες.
Για την προστασία των εμπορευμάτων το Nemo παρέχει τη δυνατότητα κλειδώματος του χώρου φόρτωσης ανεξάρτητα από την καμπίνα, είτε με τηλεχειριστήριο είτε με το πάτημα του διακόπτη στο ταμπλό. Επίσης οι πόρτες κλειδώνουν αυτόματα, μόλις το όχημα ξεκινήσει.
Η δομή του αμαξώματος του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα ανθεκτική. Σε επίπεδο ανάρτησης έχουμε γόνατα McPherson εμπρός και αντιστρεπτική ράβδο πίσω.
Οι τροχοί είναι 14 ιντσών και τα ελαστικά 175/70. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ΑΒS και αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω. Στον προαιρετικό εξοπλισμό διατίθεται σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος (πίσω προφυλακτήρας) και σύστημα προειδοποίησης υπέρβασης του ορίου ταχύτητας (cruise control – ρυθμιστής ταχύτητας).
Καθαροί και οικονομικοί κινητήρες
Το Nemo εφοδιάζεται με βενζινοκινητήρα 1,4 lt που αποδίδει 75 hp με μέση κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο 6,9 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 164 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Επίσης διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα 1,4 lt HDi που αποδίδει 70 hp στις 4.000 σ.α.λ., με κατανάλωση σε μικτό κύκλο 4,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, ενώ έχει και τη δυνατότητα να λειτουργήσει και με βιοκαύσιμο Β20 (30% βιοντήζελ).
Και οι δύο κινητήρες συνοδεύονται από χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων.
Το Nemo εξελίχθηκε από κοινού με συνεργασία του Fiat Group, της PSA Peugeot – Citroen και της Tofas, συναρμολογείται στην Τουρκία και στην ελληνική αγορά αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του πρώτου τριμήνου του έτους.
Nemo: Η νέα πρόταση της Citroen
