Η ISH 2021 γίνεται ψηφιακή!
Πώς θα λειτουργήσει, τι προστιθέμενη αξία προσφέρει η νέα μορφή και το πώς μπορούν να λάβουν μέρος οι εκθέτες και οι επισκέπτες, ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια σε διαδικτυακής ανταλλαγής απόψεων.
Η κορυφαία εμπορική έκθεση στον κόσμο για το νερό, τη θέρμανση και τον κλιματισμό, ξεκινά με νέες κατευθύνσεις και θα λάβει τη μορφή ψηφιακής εκδήλωσης από τις 22 έως τις 26 Μαρτίου 2021.
Ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν και να συνδεθούν όλοι οι ειδικοί του Κλάδου για πέντε ημέρες. Ο Wolfgang Marzin, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Messe Frankfurt, σημέιωσε: «Τις τελευταίες εβδομάδες, έχουμε εργαστεί εξαιρετικά σκληρά για να καταστήσουμε την ISH 2021 ως την κύρια πλατφόρμα για επιχειρηματικές δραστηριότητες και μεταβίβαση γνώσεων στον τομέα της υγιεινής και του HVAC. Εφόσον δεν είναι δυνατόν να διοργανώσουμε μια πραγματική εκδήλωση στη Φρανκφούρτη, θα μεταφέρουμε την ISH στο σπίτι του κοινού και θα επικεντρωθούμε στο να κάνουμε αυτό που πάντα κάνουμε καλύτερα: Να συγκεντρώσουμε τη ζήτηση και την προσφορά, να μεταφέρουμε γνώση, να δημιουργήσουμε νέες τάσεις και να παρουσιάσουμε λύσεις».
Για τη συμμετοχή των εκθετών, δημιουργήθηκαν δύο ενότητες: Η «ISH Contactor» και η «ISH – ψηφιακή πλατφόρμα 2021». Η «ISH Contactor» αποτελεί έναν διεθνή κόμβο και μηχανή αναζήτησης για το νερό, την θέρμανση και τον κλιματισμό για όλη τη διάρκεια του 2021. Για ένα ολόκληρο έτος, οι εταιρείες θα μπορούν να προσεγγίσουν όλους όσους ενδιαφέρονται για την αποχέτευση και το HVAC μέσω των προφίλ τους στη διεύθυνση www.ish.messefrankfurt.com.
Φυσικά, τα προφίλ αυτά μπορούν να ενημερωθούν, να τροποποιηθούν και να επεκταθούν ανά πάσα στιγμή. Οι πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέψεις για αυτήν την περίοδο, σημαίνει ότι η ανάδοχος ISH θα αποτελέσει τον μεγαλύτερο κατάλογο στον κόσμο για τον κόσμο της υγιεινής και των HVAC.
Επίκεντρο βέβαια της εκδήλωσης, είναι η ψηφιακή πλατφόρμα της ISH, η εικονική, «ζωντανή» εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί από τις 22 έως τις 26 Μαρτίου 2021. Εκεί, όλες οι δραστηριότητες των εκθετών θα συγκεντρωθούν και θα συνδεθούν «έξυπνα» με τις διάφορες υπηρεσίες που προσφέρει η διοργανώτρια Messe Frankfurt.
Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία πακέτα: Basic, Advanced και Premium – το καθένα με μια ποικιλία διαφορετικών δυνατοτήτων, ενώ για τις νέες, καινοτόμες εταιρείες, θα υπάρχει ένα ειδικό πακέτο εκκίνησης. Όπως και στο ISH Contactor, όλα τα πακέτα περιλαμβάνουν μια ελκυστική παρουσίαση εκθέτη με προϊόντα, πληροφορίες και στοιχεία επικοινωνίας, αλλά με την προσθήκη μιας λειτουργίας συνομιλίας και βιντεοκλήσεων «1:1», τις οποίες οι εκθέτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες.
Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του εγχειρήματος αποτελεί η έξυπνη, συνδυαζόμενη με Τεχνητή Νοημοσύνη βοήθεια, με τις κατάλληλες επιχειρηματικές επαφές, για την παραγωγή μολύβδου. Τα βασικά αυτά χαρακτηριστικά, θα ολοκληρόνωνται με ζωντανές ροές και κατά παραγγελία θεμάτων από το πρόγραμμα εκδηλώσεων, καθώς και ένα σύστημα κλεισίματος ραντεβού για διαδικτυακές συναντήσεις με εκθέτες.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, όλες οι λειτουργίες θα είναι διαθέσιμες όλο το εικοσιτετράωρο, σε όλες τις ζώνες ώρας σε όλο τον κόσμο, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να επωφεληθούν από όλες τις διαλέξεις, εκδηλώσεις τύπου, επιδείξεις προϊόντων, παρουσιάσεις, ειδικές εκπομπές κ.λπ., ανεξάρτητα από την ζώνη ώρας ή την τοποθεσία όπου βρίσκονται.
Τον Σεπτέμβριο 2020, οι υποστηρικτές της έκθεσης – η Ομοσπονδία της Γερμανικής Βιομηχανίας Θέρμανσης (BDH), η Ένωση Κλιματισμού και Εξαερισμού στα Κτήρια (FGK), η Γερμανική Ένωση Βιομηχανίας Υγιεινής (VDS), η Γερμανική Ένωση για την Υγιεινή, την Θέρμανση και τον Κλιματισμό (ZVSHK) και η Γερμανική Ένωση για την Ενεργειακή Απόδοση στις Υπηρεσίες Κτιρίων (VdZ) – υποστήριξαν ομόφωνα να διατηρηθεί η ISH ως ψηφιακό γεγονός. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την ISH digital και τα διάφορα πακέτα εκθετών, μπορείτε να βρείτε στη διεύθυνση www.ish.messefrankfurt.com.