Η …περιπέτεια του συν. Παράσχου Σιδέρη από την Καβάλα και η αντιπαράθεσή του με φερόμενο ως εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στην περιοχή, μεγάλης εταιρίας προϊόντων θέρμανσης Συμβαίνουν και αυτά στη χώρα μας εν έτη 2007. Ο συν. Παράσχος Σιδέρης από την Καβάλα, μέσα στο Μάιο θέλησε να ενημερώσει το κοινό της περιοχής του σχετικά με το φύλλο ελέγχου και τη ρύθμιση των εγκαταστάσεων κεντρικής θέρμανσης με μια ανακοίνωσή του που δημοσιεύτηκε (16/5) σε τοπική εφημερίδα. Όμως αυτό δημιούργησε αντιπαράθεση με φερόμενο ως εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο στην περιοχή μεγάλης εισαγωγικής εταιρίας προϊόντων κεντρικής θέρμανσης ο οποίος με δελτίο τύπου «κατηγορεί» το συνάδελφο Παράσχο Σιδέρη ότι παραπλανεί το καταναλωτικό κοινό. Ο συν. Σιδέρης, αναγκάστηκε εκ των πραγμάτων να απαντήσει με νέο δελτίο τύπου επισημαίνοντας ότι δυσφημείται και ότι σε κανένα σημείο της ανακοίνωσής του δεν παραπλανεί το καταναλωτικό κοινό. Το θέμα δεν σταμάτησε όμως στις ανακοινώσεις και τα δημοσιευθέντα δελτία τύπου, αλλά υπήρξαν και εξώδικες προσκλήσεις εκατέρωθεν. Το θέμα του συν. Σιδέρη το χειρίζεται δικηγόρος για τα περαιτέρω. Ο Παράσχος Σιδέρης παραβρέθηκε στη γενική συνέλευση της Εστίας (της οποίας είναι μέλος), όπου παρουσιάζοντας την …περιπέτειά του μεταξύ άλλων ανέφερε:
«Στο νομό Καβάλας είμαστε εννέα συνάδελφοι και απ’ αυτούς δουλεύουμε σαν ελεύθεροι επαγγελματίες οι 4-5. Οι υπόλοιποι είναι συνταξιούχοι ή εργάζονται σαν υπάλληλοι σε διάφορες δημόσιες υπηρεσίες. Στην περιοχή μου, στη Χρυσούπολη, προσπαθώ να πληροφορήσω μέσω των μέσων μαζικής ενημέρωσης τους καταναλωτές για το επάγγελμά μας, για το φύλλο ελέγχου που πρέπει να ζητούν από τους αδειούχους εγκαταστάτες – συντηρητές καυστήρων». Εξιστορώντας την υπόθεση με τις ανακοινώσεις και τα δελτία τύπου ο συν. Σιδέρης, επισήμανε:
«…Μετά απ’ όλα αυτά αναρωτιέμαι τελικά ποιος είμαι και τι κάνω. Έχω την άδεια του 511, εξασκώ το επάγγελμα του εγκαταστάτη – συντηρητή καυστήρων, εδώ και πολλά χρόνια, κάνω σωστά και συνειδητά τη δουλειά μου και έρχεται ένας άνθρωπος που δεν έχει καμία σχέση με το χώρο και με τον κλάδο, δεν υφίσταται σε καμία εφορία ως επαγγελματίας, και λέει στον κόσμο ότι κάνω παραπλάνηση όταν λέω ότι πρέπει για κάθε συντήρηση στο λεβητοστάσιο να ζητείται το φύλλο ελέγχου»…
Ο συν. Σιδέρης ζήτησε τη συνδρομή του Σωματείου και κατέθεσε σχετικό φάκελο με όλο το ιστορικό της υπόθεσης. Για μια πιο πλήρη ενημέρωση, δημοσιεύουμε στη συνέχεια την πρώτη ανακοίνωση του συν. Σιδέρη που δημοσιεύθηκε στην τοπική εφημερίδα «Επικαιρότητα» στις 23 Μαΐου, καθώς και το δελτίο τύπου του εκπροσώπου της επιχείρησης που φέρεται να είναι εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος στην περιοχή εισαγωγικής εταιρίας. (Δεν δημοσιεύουμε τα ονόματα τόσο της εταιρίας, όσο και του αντιπροσώπου της, γιατί πιστεύουμε ότι δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία. Σημασία όμως πιστεύουμε έχει η λογική που αναπτύσσεται). Η ανακοίνωση του συν. Σιδέρη ανέφερε:
«Φύλλο Ελέγχου και ρυθμίσεις των εγκαταστάσεων κεντρικής θέρμανσης: Ζητήστε τα!!!
Η επιχείρηση του Παράσχου Σιδέρη πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά στον τομέα απασχόλησής της και ενημερώνει του πολίτες για το μηνιαίο και ετήσιο φύλλο ελέγχου και τις ρυθμίσεις των εγκαταστάσεων κεντρικής θέρμανσης σύμφωνα με τα πρότυπα του ΠΕΡΠΑ τα οποία ισχύουν για τις βιομηχανικές και τις οικιακές εγκαταστάσεις αντίστοιχα. Η επιχείρηση του Παράσχου Σιδέρη προσφέρει πιστοποιητικό εγκατάστασης για τις καινούργιες εγκαταστάσεις με ταυτόχρονη αποστολή αυτού στον αρμόδιο φορέα και ενημέρωση του ημερολογίου λεβητοστασίου για όλες τις εγκαταστάσεις. Ενημερωθείτε για την ασφάλειά σας στο κατάστημα του Παράσχου Σιδέρη είτε στη Χρυσούπολη, Ελ. Βενιζέλου 173, είτε στο Λιμένα της Νήσου Θάσου!!!».
Αντίστοιχα, το δελτίο τύπου της εταιρίας, που δημοσιεύθηκε μία εβδομάδα αργότερα (23 Μαΐου) ανέφερε:
«Ο επίσημος αντιπρόσωπος για τη (…) ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό
Με σκοπό την παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού και την εξυπηρέτηση προσωπικών συμφέροντων που δεν βρίσκουν σύμφωνη την εταιρία (…), πριν μερικές ημέρες διανεμήθηκε στον τοπικό τύπο δελτίο που αφορούσε την παροχή υπηρεσιών επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον τομέα εγκατάστασης και συντήρησης συστημάτων θέρμανσης. Η εξουσιοδοτημένη επιχείρηση από την (…) για τη Χρυσούπολη, την Καβάλα και την ευρύτερη περιοχή του νομού, (…) με έδρα το κατάστημα στη Χρυσούπολη στην οδό (…), ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό αλλά και τους πελάτες που έχουν στην κατοχή τους εξοπλισμό θέρμανσης (…) και χρειάζεται να προβούν σε συντήρηση, ότι για να έχουν τις εγγυήσεις και τα προνόμια που παρέχει η εταιρία θα πρέπει να απευθύνονται στην εξουσιοδοτημένη επιχείρηση του (…) και όχι σε οποιαδήποτε άλλη μη εξουσιοδοτημένη. Θα πρέπει επίσης να γνωρίζει το καταναλωτικό κοινό ότι η επιχείρηση (…) (όπως κάθε εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος) είναι η μόνη που μπορεί να δίνει εγγύηση εφ’ όρου ζωής στους αγοραστές συστημάτων θέρμανσης (…), να προτείνει τις επίσημες τιμές (που είναι και οι χαμηλότερες από κάθε άλλη περίπτωση) και βέβαια να αναλαμβάνει με τις ανάλογες εγγυήσεις και το service των πελατών. Για κάθε πληροφορία ή επίλυση προβλήματος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας»…