Αρχική » Περιεχόμενα » Εκθέσεις » 32.000 επαγγελματίες έδωσαν το «παρών» στην ΧENIA 2019

32.000 επαγγελματίες έδωσαν το «παρών» στην ΧENIA 2019

Eπιβεβαιώνοντας την συμβολή της στην βαριά βιομηχανία της χώρας,
στο Μetropolitan Expo από 23-25 /11 2019

32.000 επαγγελματίες από όλους τους νευραλγικούς τομείς του τουριστικού κλάδου έδωσαν το «παρών», επιβεβαιώνοντας την σημαντική συμβολή της έκθεσης στην βαριά βιομηχανία της χώρας. Η Xenia 2019 ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, έχοντας για ακόμα μία χρονιά αφήσει έντονο το σημάδι της στην εξέλιξη του επιτυχημένου τουριστικού μοντέλου της χώρας. Όντας η σημαντικότερη πλατφόρμα για την επίτευξη εμπορικών συμφωνιών, έφερε κοντά τους 550 εκθέτες της με 32.000 υπεύθυνους 20.600 επιχειρήσεων, δίνοντας την ευκαιρία να επιτευχθούν ποιοτικές και προσοδοφόρες συνεργασίες.


Μέσα από την κορυφαία εμπορική έκθεση για την τουριστική βιομηχανία της χώρας μας, αναδείχτηκε μία τεράστια γκάμα προϊόντων για την αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών στα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα, παρουσιάστηκαν ποιοτικές υποδομές με χαμηλό περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα και αναλύθηκαν, μεταξύ άλλων, και οι νέες διεθνείς τάσεις στον τουρισμό, ανοίγοντας ουσιαστικά νέους ορίζοντες στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Επίσης, τις εντυπώσεις έκλεψε ο κατασκευαστικός κλάδος, που φέτος ήταν πιο διευρυμένος, καλύπτοντας τις ανάγκες ακόμα και των πλέον απαιτητικών πελατών. Όλες οι λύσεις για την κατασκευή, ανακαίνιση και εξοικονόμηση ενέργειας στα ξενοδοχεία παρουσιάστηκαν μέσα από 180 περίπτερα -συμπεριλαμβανομένων κι εκείνων των κορυφαίων επιχειρήσεων του Κλάδου- που κάλυψαν συνολικά 12.500 τ.μ.

Εντυπωσίασε η Xenia 2019:Όλοι οι άνθρωποι του Κλάδου έδωσαν ραντεβού εδώ
Χαρτογραφώντας τους 32.000 και πλέον επισκέπτες της Xenia 2019, παρατηρούμε μεγάλη ποικιλία από όλο το φάσμα των τουριστικών επιχειρήσεων. Την μερίδα τους λέοντος είχαν οι υπεύθυνοι ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων από 10.000 και πλέον επιχειρήσεις. Εντυπωσιακή ήταν και η παρουσία αρχιτεκτόνων και διακοσμητών από 3.000 περίπου γραφεία. Γενικότερα, οι επαγγελματίες επισκέπτες εκπροσώπησαν 20.600 επιχειρήσεις. Η παρουσία των ξενοδόχων και επιχειρηματιών από τον ξενοδοχειακό κλάδο, αντανακλά το έκδηλο επιχειρηματικό και επενδυτικό ενδιαφέρον που υπάρχει για τον συγκεκριμένο Κλάδο, επιβεβαιώνοντας έτσι ότι η Xenia απαντά στις πραγματικές ανάγκες ενός από τους πιο βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, αυτόν του τουρισμού.

Παράλληλες εκδηλώσεις που «σχεδίασαν» το μέλλον του Κλάδου
Πέρα από τα ομολογουμένως εντυπωσιακά εκθέματα και τα περίπτερα-υπερπαραγωγές, όσοι έδωσαν το «παρών» στην Xenia, μπόρεσαν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους από τις παράλληλες εκδηλώσεις. Χαρακτηριστική ήταν η ανταπόκριση του κόσμου στον κύκλο των ομιλιών του «Digi Hotel», καθώς η προσέλευση στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ξεκίνησε σχεδόν μία ώρα πριν την έναρξη της πρώτης εισήγησης.
Η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας έχει αλλάξει τα δεδομένα τόσο στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, όσο και στον τρόπο που οι ταξιδιώτες αναζητούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες. Η ανάλυση από τους πλέον ειδικούς, πάνω σε μία μεγάλη θεματολογική γκάμα που αφορά όλους όσοι δραστηριοποιούνται στην φιλοξενία, είχε σαν αποτέλεσμα ο χώρος να είναι συνεχώς κατάμεστος!
Εγκωμιαστικά σχόλια απέσπασε το «Hotel Megatrends», που φέτος είχε κεντρικό θέμα «Καινοτομία και παράδοση». Πέντε φημισμένοι αρχιτέκτονες και designers, παρουσίασαν αντιστοίχως πέντε καινοτόμες προτάσεις για χώρους φιλοξενίας, σε μια επιφάνεια 355 τ.μ., τοποθετώντας την αρχιτεκτονική και το design στο επίκεντρο ως βασικά εργαλεία δημιουργίας υπόβαθρου αξέχαστων εμπειριών.
Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν ένα Reception Lounge, ένα Boutique Room, ένα Studio Room, ένα Εστιατόριο στη Φύση κι ένα Smartech Space σε πραγματικές συνθήκες.
Η καινοτομία του Megatrends δεν περιορίστηκε μόνο στους απαράμιλλης αισθητικής και χρηστικότητας προαναφερθέντες χώρους, καθώς ακριβώς δίπλα δημιουργήθηκε ένας ειδικός χώρος, προκειμένου να πραγματοποιηθεί μία σειρά διαλέξεων με θεματικές ενότητες γύρω από την αρχιτεκτονική, τα υλικά κατασκευής, το μάρκετινγκ, την τεχνολογία, την οικολογία, τις τάσεις φιλοξενίας κ.α.

Δημοσιεύθηκε την
Κατηγοριοποιημένα ως Εκθέσεις