Αρχική » Συνεταιριστικά Νέα Υδραυλικών » ΠΟΣΕΥΔ » Στα 164,6 εκ. ευρώ οι πωλήσεις των συνεταιρισμών το 2007

Στα 164,6 εκ. ευρώ οι πωλήσεις των συνεταιρισμών το 2007

ydro.0704.jpg

ydro.0704.jpgΤο δίκτυο "υδρώ" ισχυροποιεί τη θέση του στην αγορά
Για μία ακόμα χρονιά οι συνεταιρισμοί "υδρώ" εμφανίζουν σημαντική αύξηση πωλήσεων και κέρδη, ισχυροποιώντας τη θέση τους στην κορυφή της αγοράς.
Χίος, Μέγαρα, Καβάλα, Σπάρτη, Γιαννιτσά οι πρωταθλητές των συνεταιρισμών με αυξήσεις πωλήσεων πάνω από 20% για το 2007.
Το δίκτυο των καταστημάτων "υδρώ" ως σύνολο πραγματοποίησε πωλήσεις αξίας 164,6 εκατομμυρίων ευρώ το 2007, έναντι 150,8 εκατομμυρίων ευρώ το 2006, επιτυγχάνοντας αύξηση της τάξης του 9,15% κατά μέσο όρο. Η μεταβολή αυτή αντανακλά την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών και των χιλιάδων επαγγελματιών που επιλέγουν τα "υδρώ" για τις αγορές τους.
Η θετική αυτή εξέλιξη αποτελεί το επιστέγασμα των επίπονων προσπαθειών όλων των συνεταιρισμών να στήσουν σωστά το δίκτυο "υδρώ", απ΄ άκρη – σ΄ άκρη στην Ελλάδα, προσφέροντας όχι μόνο επώνυμα προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς, αλλά δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό για κατανόηση, εξυπηρέτηση και σφαιρική ικανοποίηση των πελατών τους.
Στην προσπάθεια αυτή σημαντική επίδραση είχε και έχει τόσο η συστηματική επικοινωνία και προβολή των "υδρώ", στο πανελλήνιο, από τα ΜΜΕ, όσο και πολυάριθμες πρωτοβουλίες των κατά τόπους συνεταιρισμών για βελτίωση της εικόνας και της λειτουργίας των καταστημάτων καθώς και η προβολή τους στα τοπικά μέσα.
Οι συνεταιρισμοί, που στο σύνολό τους είναι και μέλη της ΠΟΣΕΥΔ, συνεργάζονται με επώνυμους κατασκευαστές προϊόντων, διασφαλίζοντας κορυφαία και πιστοποιημένη ποιότητα σε όλο το φάσμα της προϊοντικής τους γκάμας.
Οι συνεταιρισμοί με τα καταστήματα "υδρώ"  συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για ακόμα πιο δυναμική και υγιή δράση στην αγορά, επιτελώντας έτσι ένα ρυθμιστικό ρόλο στις εξελίξεις που γεννά ο ανταγωνισμός, γεγονός που, χάρη στο συνεταιριστικό τους χαρακτήρα και την ανθρωποκεντρική τους φιλοσοφία, λειτουργεί προστατευτικά για τους Έλληνες καταναλωτές και επαγγελματίες.