Αρχική » Περιεχόμενα » Μάρκετινγκ και μΜΕ » 10 γρήγορες συμβουλές μάρκετινγκ για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο

10 γρήγορες συμβουλές μάρκετινγκ για να προωθήσετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο

Το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι πολύ σημαντικό για κάθε είδους επιχείρησης στη σημερινή εποχή. Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι η επιχείρησή σας, εάν δεν την προωθήσετε σωστά, αυξάνεται η πιθανότητα να μην επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένοι βασικοί κανόνες του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, που πολλοί μικρομεσαίοι επιχειρηματίες ξεχνούν. Ως αποτέλεσμα, η επιχείρησή τους αποτυγχάνει να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Στη συνέχεια θα βρείτε μερικές γρήγορες, σύντομες συμβουλές για κάθε επιχειρηματία που θα ήθελε να ακολουθήσει μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Οι συμβουλές αυτές, σίγουρα θα ενισχύσουν τις πιθανότητες επιτυχίας στην επιχείρησή σας.


1. Έρευνα
Πριν δεσμευτείτε σε οποιαδήποτε επιχείρηση, είναι σημαντικό να ερευνήσετε τις δυνατότητες του προϊόντος της. Είναι σημαντικό να εξοικειωθείτε πρώτα με το προϊόν, ποιες είναι οι ευκαιρίες, ποιοι είναι ο πιθανοί αγοραστές σας κ.λπ. Αυτό θα ανοίξει νέους ορίζοντες για την επιχείρηση.
2. Χρονική επένδυση
Η επιτυχία οποιασδήποτε επιχείρησης, έγκειται στο πόσο χρόνο είστε πρόθυμοι να αφιερώσετε σε αυτήν. Πολλοί επιχειρηματίες αποτυγχάνουν μόνο και μόνο επειδή δεν είναι πρόθυμοι να αφιερώσουν αρκετό χρόνο.
3. Γνωρίστε τον πελάτη-στόχο σας
Κάθε προϊόν έχει τη δική του πελατειακή βάση και πρέπει να γνωρίζετε ποιος είναι ο πελάτης σας, πριν ξεκινήσετε την επιχείρησή σας. Διαφορετικά, το προϊόν σας δεν θα φτάσει στη στοχευμένη πελατειακή βάση του και δεν θα έχετε αρκετές πωλήσεις.
4. Έχετε υπομονή
Πρέπει να παραμείνετε υπομονετικοί κατά τους πρώτους μήνες της επιχείρησής σας. Υπάρχουν πιθανότητες να μην λάβετε αρκετή επισκεψιμότητα ή πωλήσεις στην αρχή. Κάθε νέα επιχείρηση απαιτεί χρόνο και πρέπει να δώσετε τουλάχιστον 4 έως 6 μήνες πριν από την ολοκλήρωση.
5. Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Αν κοιτάξετε επιτυχημένες διαδικτυακές επιχειρήσεις, θα βρείτε ένα κοινό στοιχείο: Όλοι χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συστηματικά. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει πολλούς υποψήφιους πελάτες για την επιχείρησή σας, εάν το δουλέψετε σωστά.
6. Χρησιμοποιήστε blog
Μπορείτε να ξεκινήσετε το blogging σχετικά με την επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε μια σύνδεση στον ιστότοπό σας. Με απλά λόγια, μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες σας, μόνο και μόνο μέσω αποτελεσματικού blogging.
7. Χρήση εργαλείων λέξεων-κλειδιών
Χρησιμοποιήστε εργαλεία εύρεσης λέξεων-κλειδιών για να μάθετε ποιες είναι οι λέξεις-κλειδιά υψηλής χρησιμότητας για την κατηγορία σας. Υπάρχουν πολλά δωρεάν και επί πληρωμή εργαλεία εύερσης λέξεων-κλειδιών διαθέσιμα. Απλά κάνετε μια έρευνα στη Google και θα βρείτε αρκετά για να χρησιμοποιήσετε.
8. Δημιουργία βίντεο
Μπορείτε να δημιουργήσετε βίντεο σχετικά με το προϊόν σας και να τα ανεβάσετε στο YouTube και σε άλλους ιστότοπους βίντεο με έναν σύνδεσμο που θα στέλνει πίσω στη δική σας σελίδας. Αυτοί οι ιστότοποι βίντεο έχουν εκατομμύρια επισκεψιμότητας καθημερινά και έχουν τη δυνατότητα να προσελκύσουν πολλούς υποψήφιους πελάτες για την επιχείρησή σας, εάν τα βίντεό σας γίνουν «κολλητικά» (“viral”).
9. Ελέγξτε τον ανταγωνισμό
Μπορείτε επίσης να κοιτάξετε σε ιστότοπους παρεμφερείς με το δικό σας και να δείτε και τι κάνουν οι ιδιοκτήτες τους για να δημιουργήσουν περισσότερες πωλήσεις. Αυτό θα σας δώσει μια ιδέα για το τι πρέπει να κάνετε κι εσείς για να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις.
10. Απάντηση σε ερωτήματα
Ένα κλειδί για την επιτυχία, είναι να απαντήσετε στις ερωτήσεις των πελατών σας στα social media ή και στο σάιτ σας. Οι πελάτες σας μπορεί να χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας πριν το αγοράσουν. Αυτό, όσο απλό κι αν ακούγεται, πολλοί επιχειρηματίες δεν το κάνουν από φόβο μην δεν φανούν αρκετά επαγγελματίες. Να είστε ο εαυτός σας και να ξέρετε ότι οι άνθρωποι δεν σας κρίνουν τόσο αυστηρά όσο κρίνετε εσείς οι ίδιοι τον εαυτό σας.

Τρεις τακτικές για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, που δεν θα σας κοστίσουν τίποτα
Χτυπάτε συνεχώς το κεφάλι σας από απογοήτευση γιατί δεν έχετε επαρκή κίνηση και επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας; Βασανίζεστε ακούγοντας όλες τις τελευταίες τακτικές δωρεάν επισκεψιμότητας ιστότοπων και δεν είστε σε θέση να καταλάβετε τίποτα από όλα αυτά; Είστε απογοητευμένοι από όλους αυτούς τους «επαγγελματίες» που σας παρενοχλούν μέρα και νύχτα να για να σας ανεβάσουν, δήθεν, στην πρώτη θέση του Google για να σας βάλουν σε ένα κυκεώνα να τους πληρώνετε κάθε μήνα χωρίς αποτέλεσμα; Είστε αιφνιδιασμένοι από τον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπός σας μόλις αποσύρθηκε από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google; Ή είστε, απλά, πολύ άφραγκοι και το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να πάρετε κάποιες δωρεάν συμβουλές;
Μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σας, χωρίς να ξοδέψετε δεκάρα. Ωστόσο, το να ξέρετε πώς γίνεται η πραγματική διαδικασία κάνει όλη τη διαφορά:
1. Συνδέστε το
Η πιο αποτελεσματική τακτική βελτίωσης επισκεψιμότητας, είναι η σύνδεση με άλλους ιστότοπους. Είναι μία από τις πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες μεθόδους. Απλά βεβαιωθείτε ότι η διαδικτυακή επιχείρηση με την οποία ανταλλάσσετε συνδέσμους είναι σχετική, αν όχι εντελώς παρεμφερής, με τη δική σας επιχείρηση. Και φυσικά, μην υπερβάλλετε, καθώς αυτό μπορεί να σας βάλει στη μαύρη λίστα στις μηχανές αναζήτησης.
2. Γνωρίστε τις ετικέτες Meta
Ένας άλλος τρόπος για να αποκτήσετε την επιθυμητή επισκεψιμότητα για τον ιστότοπό σας, είναι μέσω της κατοχής των ετικετών Meta (meta-tags), που περιέχουν συνήθως χρησιμοποιούμενες λέξεις-κλειδιά που αντιπροσωπεύουν την επιχείρησή σας. Οι μετα-ετικέτες βοηθούν τις μηχανές αναζήτησης στην περιγραφή της ιστοσελίδας σας
3. Πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά και «λογικό» περιεχόμενο
Η σύνταξη ή η απόκτηση άρθρων που παρέχουν αξιόπιστες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας. Η χρήση δωρεάν εργαλείων εύρεσης λέξεων-κλειδιών, όπως το σχετικό εργαλείο της Google, θα σας βοηθήσει να βρείτε λέξεις-κλειδιά ή φράσεις για να χρησιμοποιήσετε και να οδηγήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Το να κάνετε αυτές τις «εγγραφές» πολύ ευανάγνωστες και πραγματικά ενημερωτικές, θα βοηθήσει στο να μετατρέψετε πολλούς επαναλαμβανόμενους επισκέπτες σε επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Η υποβολή αυτών των άρθρων σε διάφορες καταχωρήσεις καταλόγου άρθρων, θα προσφέρει μεγαλύτερη ορατότητα στην επιχείρησή σας, αρκεί να διατηρήσετε το πλαίσιο πόρων σας ανέπαφο, ώστε να δημιουργήσετε για τον εαυτό σας πολλούς συνδέσμους (backlinks).
Αυτές οι μέθοδοι, εάν χρησιμοποιηθούν σωστά, όχι μόνο θα κάνουν τον ιστότοπό σας δημοφιλή, αλλά θα σας κάνουν να επιτύχετε το πλέον επιθυμητό αποτέλεσμα, το οποίο είναι ένα υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από επισκέπτες σε αγοραστές.

3 σφάλματα SEO που πρέπει οπωσδήποτε να αποφύγετε
Στην περίπτωση των «SEO» ή αλλιώς « βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης», υπάρχουν κοινά λάθη που κάνουν συνήθως οι επαγγελματίες, όταν προσπαθούν να βελυιώσουν τον ιστότοπό τους και τα οποία, αν μάθετε πώς να τα αποφεύγετε, ο ιστότοπός σας θα γίνει πιο «ορατός». Αν αυτά τα λάθη SEO παραμείνουν στον ιστότοπό σας, η ιστοσελίδα σας δεν θα έχει ποτέ μια καλή κατάταξη στη Google και όλη η προσπάθειά σας θα πάει χαμένη.
Τρία από τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνουν οι περισσότεροι κατασκευαστές ιστοσελίδων:
– Πάρα πολλο «αφύσικοι σύνδεσμοι» (backlinks): Η Google εξακολουθεί να εξετάζει τους συνδέσμους ως παράγοντα για την τοποθέτηση του ιστότοπού σας στις αναζητήσεις της. Καλύτερα όμως να αποφεύγετε να αγοράζετε συνδέσμους (backlinks) που υπόσχονται άλλους χιλιάδες συνδέσμους, καθώς τελικά μάλλον, θα βλάψει την κατάταξή σας – εάν κιόλας δεν «τιμωρηθεί» για αυτό ο ιστότοπός σας από την Google. Βασιστείτε περισσότερο στην μακροπρόθεσμη λειτουργία του ιστοτόπου σας και στη δημιουργία κοινόχρηστου περιεχομένου.
Ζητήματα ετικετών: Οι «ετικέτες τίτλου» (title-tags) είναι αυτές που κάνουν τη μηχανή αναζήτησης να αναγνωρίζει τον τύπο του ιστότοπού σας. Βεβαιωθείτε ότι δεν τα συγχέετε με τις «meta-ετικέτες» (meta-tags), καθώς τα meta-tags περιέχουν μόνο περιγραφές. Διατηρήστε τις ετικέτες τίτλου όσο το δυνατόν πιο σύντομες και βεβαιωθείτε ότι περιέχει τη σωστή λέξη-κλειδί για το σκοπό σας.
– Γέμιση λέξεων-κλειδιών: Ορισμένοι κατασκευαστές, συχνά τοποθετούν υπερβολικά πολλές λέξεις-κλειδιά. Μην τις τοποθετείτε χωρίς την κατάλληλη σειρά. Σκεφτείτε ότι είστε συγγραφέας και γράφετε ένα ενημερωτικό άρθρο: Πρέπει να βρείτε λέξεις-κλειδιά που να ταιριάζουν με το θέμα που παρουσιάζετε. Και να θυμάστε πάντα ότι, πλέον, οι μεγάλες δόσεις από οτιδήποτε, δεν είναι αποδεκτες – και αυτό ισχύει και για τον ιστότοπό σας.

Τα παραπάνω άρθρα/κείμενα,  είναι πνευματική ιδιοκτησία του κ. Χρήστου Βιολέτη, συμβούλου επιχειρήσεων και business coach. Δεν επιτρέπεται καμμία αλλαγή και αναπαραγωγή χωρίς την έγκρισή του.
Επικοινωνία: magneticmarketinggreece@gmail.com